Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP opgradering fra 5.3 til 5.4 - Hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Da MeeBox for tiden siden opdateret deres systemer, gik vores side ned - desværre - men den blev hurtigt klaret af den person som har bygget siden, i tidernes morgen.
Nu er problemet at den person har valgt at trække sig - Dels pga. nye aktiviteter og manglende viden.
Vi har fået en ny "grøn" ung mand på banen - Han kan så ikke få adgang til vores skabelon menu, i Joomla - Heller ikke jeg kan! Vi får blot en blank hvid side...

Meebox fortæller at jeg skal opgrader PHP fra 5.3 til 5.4 - Men de kan/vil ikke udtale hvordan, da de ikke er programmører.
Hvordan fixes den lige?
Fra Skanderborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Fra  BudgetWeb Skrevet kl. 17:32

Hej Lasse,

Hvad heder hjemmesiden og hvilken Joomla version er I på?

Det burde ikke være nødvendigt at køre php 5.4... og hvis de mener det er det der skal til, så er det vel dem der skal opgradere og ikke jer, da det er deres server :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hyrer en mere erfaren udvikler (om muligt med mere erfaring i Joomla)?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 17:33

Mengers:
Det burde ikke være nødvendigt at køre php 5.4... og hvis de mener det er det der skal til, så er det vel dem der skal opgradere og ikke jer, da det er deres server :-)

Selvfølgelig er det nødvendigt at køre PHP5.4 - set fra et teknisk perspektiv er det uforsvarligt andet.

At Joomla så ikke kan følge med kan ikke være Meeboxs problem.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 17:36

Hej Lasse

PHP versionen er ikke noget i kan rette på, der er Meebox der står for det.

Udfordringen er at din hjemmeside skal være optimeret til at kunne håndtere PHP 5.4.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Fra  BudgetWeb Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Selvfølgelig er det nødvendigt at køre PHP5.4 - set fra et teknisk perspektiv er det uforsvarligt andet.

Joomla kører stor set alt fra 5.3 + http://www.joomla.org/technical-requirements.html

Det er muligt det ikke er teknisk forsvarligt - men siden burde virke på alle versioner derover.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 17:49

Lasse

Send mig et link så kigger jeg gerne på det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 17:52

Mengers:

Joomla kører stor set alt fra 5.3 + http://www.joomla.org/technical-requirements.html

Det er muligt det ikke er teknisk forsvarligt - men siden burde virke på alle versioner derover.

Fortæl det til Joomla - ikke til mig.

Som det er lagt ud her, fejler Joomla jo efter en opdatering af PHP fra 5.3 til 5.4. Så selvom Joomla "burde virke på alle versioner derover", så lader det trods alt ikke til at være tilfældet.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joomla 1.5.xx fungerer ikke optimalt på PHP 5.4.

Uanset hvad så kan jeg kun opfordre Joomla 1.5 hjemmeside ejere, at opgradere til Joomla 2.5. Joomla 1.5 er udfaset og udgør en sikkerhedsrisiko - i sær hvis man ikke har opdateret til seneste version i 1.5.26 samt alle installerede udvidelser.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 18:02

Lasse B. Svenningsen:
Nu er problemet at den person har valgt at trække sig - Dels pga. nye aktiviteter og manglende viden.
Vi har fået en ny "grøn" ung mand på banen - Han kan så ikke få adgang til vores skabelon menu, i Joomla - Heller ikke jeg kan! Vi får blot en blank hvid side...

Meebox fortæller at jeg skal opgrader PHP fra 5.3 til 5.4 - Men de kan/vil ikke udtale hvordan, da de ikke er programmører.
Hvordan fixes den lige?

Hvilken Joomla version er hjemmesiden?

Og det har sandsynligvis ikke noget at gøre med PHP versionen, at menupunktet Skabeloner i adminstrationen ikke er der længere. Tror problemet er et andet...

Du er velkommen til at sende mig en PM med et login, og så tager jeg et hurtigt kig på det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)