Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kommer Danmarks mest fleksible og mest servicemindede mobilselskab?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg efterhånden været ved snart alle selskaber i Danmark, og lad mig sige det klart, mit indtryk er ikke at det nogen selskaber hæver sig over andre. Der har virkelig været ringe oplevelser hos samtlige.

Hvorfor er der ikke nogen, som siger "Fuck Det" og starter et mobilselskab, hvor kunden har alle rettigheder?

Det vil sige:

- Ingen bindingsperiode ved oprettelse af abonnement

- Dag til dag opsigelse af abonnement

- Et selskab, hvor ventetiden i teleskabets kø-taste-system er lige lang, hvad enten du har trykket dig ind til den afdeling som sælger nye abonnementer eller den, hvor du ønsker at opsige dit abonnement

- Generelt bare et selskab, som ikke fortolkede købeloven til mest mulig fordel for selskabet selv, men som i højere grad afveg fra sine egne rettigheder og stedet bare gav kunden ret HVER gang, og føjede sig.

Så er ligeglad med om det skal koste en tier mere om måneden.

Sidder der nogle med lidt insiderviden fra telebranchen, som kan svare på, hvorfor ingen selskaber forsøger at differentiere sig på denne måde. Ligger der nogle tekniske udfordringer i vejen. Er der nogle krav fra netoperatørerne som gør at selskaber uden eget net, kan tilslutte og frakoble kunder dag til dag. Eller er det bare generel modvilje?

mvh

Simon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:56

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
- Ingen bindingsperiode ved oprettelse af abonnement

Cirka halvdelen af mobilselskaberne har afskaffet bindingsperioden på 6 måneder. Det er også muligt at købe mobiler uden binding, men tilskuddet til telefonen er nærmest helt forsvundet, hvilket jo er logisk, når selskabet kun er garanteret en indtægt på 100-150 kroner og ofte allerede har haft en udgift til annoncering, der er større end det beløb.

- Dag til dag opsigelse af abonnement

Det kan lade sig gøre at skifte selskab på et par dage, men da du ofte har betalt for dit abonnement en måned frem, giver det bedst mening at dit nye simkort først er aktivt, når du har opbrugt dit eksisterende abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:04

Nicolaj Thomasen:
Det kan lade sig gøre at skifte selskab på et par dage, men da du ofte har betalt for dit abonnement en måned frem, giver det bedst mening at dit nye simkort først er aktivt, når du har opbrugt dit eksisterende abonnement.

Nej, lad folk komme ud af selskabet med det samme, og krediter det for meget indbetalte beløb. Det kan snildt lade sig gøre

Og så ved jeg ikke, hvor mange gange jeg er blevet ringet op af selskaber jeg har været hos, som vil sælge mig noget mere eller et andet abonnement til nogle finde priser - eneste hage! - "Hvis du siger JA TAK, er du bundet til det i 3 måneder eller 6 månede

Helt ærligt, jeg tror at den, som tør give markedet frit, kan vinde respekten fra ufatteligt mange kunder.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej, lad folk komme ud af selskabet med det samme, og krediter det for meget indbetalte beløb. Det kan snildt lade sig gøre

Det gør de også hos nogle selskaber, men altså vi snakker 50-100 kroner og den service vil du gerne betale 10 kroner mere om måneden for?

Og så ved jeg ikke, hvor mange gange jeg er blevet ringet op af selskaber jeg har været hos, som vil sælge mig noget mere eller et andet abonnement til nogle finde priser - eneste hage! - "Hvis du siger JA TAK, er du bundet til det i 3 måneder eller 6 månede

Jeg har aldrig købt noget af en telesælger og kommer nok heller ikke til det, men du har jo altid din fortrydelsesret.

Når de ringer til min kone plejer hun at give mig røret. Her er et tilfælde fra i går (frit fra hukommelsen):

Sælger: Det var egentligt din kone jeg ville tale med, hun har ytret interesse i billigere mobiltelefoni

Mig: Ja, hun har sikkert deltaget i en konkurrence på nettet, hvor der med meget så bogstaver stod, at man bliver ringet op af en række telemarketingsælgere. Det er du også ikke?

Sælger: Jo

Mig: Det er fordi hun er mongol og nogle gange kommer til at klikke forkert, det beklager jeg. I har i øvrigt ringet en del gange før og der kunne hun heller ikke spare noget på jeres tilbud.

Sælger: Dut dut dut

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:41

hahaha :)

satme fint det der 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)