Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkelig rangering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har for nylig oprettet en hjemmeside www.begravelsepriser.dk , og er noget forundret over at ordene i domænenavnet ikke vægter særlig højt hvis man søger på google.
 
Havde regnet med at hvis man fx. søgte på “begravelsepriser”, hvilket man nok sjældendt ville gøre, så ville min side være den første. I stedet er den nummer fem, og endda min “om os” siden, som er vægtet mindre end hovedsiden i mit sitemap?
 
 
Søger man på “begravelse pris” listes den som side 55, hvilket giver den side 6. Igen er begge ord med i domænenavnet.
 
 
Nogle ideér til hvorfor?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget normalt i dag, da google ser disse sider "navne" som værende et forsøg på at "snyde" sig til top på google på bestemte ord ! 

Eks 

Jeg trykker på tøj, laver broderi på tøj sælger arbejdstøj så hvis det var sådan at man blot kunne lave en næsten tom side og få til tops på google skulle jeg jo endelig bare lave 50 sider med mine bedste søgeord for at lille Nr1 på alle ord og det ville jo være "snyd" :) 

Ret mig hvis jeg tager fejl :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener jeg bliver straffet for at have disse ord i mit domænenavn? Jeg gik ellers ud fra det måtte være en fordel.

Det jeg er mest irriteret over, er at være nr. 55 på to ord i mit domænenavn. Hvis du fx. lavede en side der hed broderi.dk og man søgte på droderi, ville det da give rigtig god mening at den kom højt op i søgningen. Google kan jo godt skelne imellem tomme sider.

Min pointe er at det burde vægte højere, ikke at det skal være nr. 1 nødvendigvis.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

:) nej nej slet ikke straf men heller ikke en fordel ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

For det første så er din hjemmside ny, så Google har ikke nogen direkte relation til den lige nu. Google læser på lidt over 200 faktore, og URL'en er EN af dem. Med godt indhold og en god gang linkbuilding, så skal du nok være på vej op af :-)

SEO er meget detaljeret og nørdet, derfor tager det tid for alle sider at komme op. Du har ikke udfyldt Title, og meta tags. Du har desværre lang vej endnu :-)

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Internexus. Siden er ca. 12 dage gammel, men ved ikke helt hvornår den holder op med at betegnes som ny. Hvordan kan du se jeg ikke har udfyldt title og meta tags? Det skulle da meget gerne være med, Jeg har læst noget om SEO Wink 200 faktorer lyder voldsomt, tror hellere jeg må fordybe mig mere i det, for nr. 55 på kerne søgning kan jeg ikke bruge til det store...

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var din URL Anders? :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO er ikke noget du bare lærer på 3 dage.. Det er en hel videnskab, hvordan man kommer til at ligge højt på google.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@Internexus, min URL er www.begravelsepriser.dk.

@Tobias, nok er SEO en videnskab, men hvis ikke man kaster sig ud i det, så lærer man det jo aldrigWink Og man behøver jo ikke lære det hele på en dag, man kan jo tage det i brudstykker.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke søgeordet står på forsiden, så kan jeg godt forstå at Google ikke ved hvad siden handler om.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)