Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sawade Kha - Jeg søger job i Thailand ASAP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger efter et job i Thailand, alt har interesse. Ansættelsesforholdet kan være som freelance, projekt/event fast,, fuldtid, deltid.

Jeg har rejst rundt i asien, hovedsageligt Thailand i 1 år og er på nuværende tidspunkt er jeg bosat på Koh Samui i Thailand, her har jeg opholdt mig i 7 mdr..

Grundet mit længere ophold i landet kan jeg, som udstationeret, bidrage med en stærk indsigt og forståelse, for de lokale skikke og kutymer, samtidigt med at jeg kan begå mig på basis niveau på Thai.

Min baggrund kort: BA international marketing & Sales, mine effaringer bygger hovedsageligt på service sektoren; PR, online kommunikation, SEO, CMS, market research, kundeservice og konsulent service.

Foreslag til potentielle jobtitler;

  • Administration
  • Assistant
  • Secretary
  • Receptionist
  • Marketing
  • Communication
  • Guide
  • Customer service

Jeg er fleksibel og er god til at tilpasse mig nye omgivelser.  Som person er jeg ansvarlig, engageret, analytisk, nysgerrig og meget udadvendt. Jeg elsker at møde nye mennesker og at begå mig i nye omgivelser, hvilket jeg finder meget konstruktivt og inspirerende.

I min fritid dyrker jeg yoga, dagligt.

Hvis du mener, at min profil matcher en stillig i dit foretagende eller 'du kender nogen som kender nogen', Så tøv ikke med at kontakte mig enten her eller per mail; mp_nettet@hotmail.com.

Hav en god dag derude.

Chokdee Kha!

De bedste hilsner

/Maiken

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for din hurtige respons.

Jeg tror faktisk, at jeg kender selskabet, Mostrom & telia...Jeg vil kontakte dem for at høre nærmere.

Endnu engang tak for hjælpen Wink

- Hav en god dag!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)