Jeg har oprettet en hjemmesidewww.begravelsepriser.dk, og havde tænkt mig at skrive en artikel og sende til Ritzau i håb om at andre medier vil bringe den i deres aviser eller lign.
Vil dog helst ikke drukne i mængden af andre artikler, så tænke om der var nogle tidspunkter på ugen der var bedre at sende den end andre? Det ville nok have været mest optimalt henover sommeren i agurketiden, hvor mængden af nyheder er sparsomme.
Hvis der er bedre måder at nå medierne på, hører jeg meget gerne om det
Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.
I gamle dage lancerede Apple altid nye produkter på en Tirsdag.. Har læst et sted at ratoionalet vist var at Mandag er alle travle med at samle op på arbejde efter weekenden, hvorimod hvis du kommer længere hen på ugen vil man typisk allerede være igang med at gøre sig klar til næste weekend.
Om der så er noget om det eller om det bare er ren spekulation skal jeg ikke kunne sige :)
Det var måske en meget god idé at prøve at finde en der kender den rigtige ; ) Troede Ritzau postede det meste rimelig ukritisk, så længe historien ikke er en and.
Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.
@Rasmus. Tirsdag giver faktisk meget god mening. Så hvis nu jeg sigter efter tirsdag omkring klokken 10:00, så er folk også kommet i gang med arbejdet på de forskellige aviser, og fået taget de vigtigste ting af bordet. Forhåbenligt gidder de så interessere sig for min artikel bagefter
Tidspunktet er ikke det væsentlige - brug i stedet din energi på at vinkle din artikel så skarpt som overhovedet muligt. Det er i sidste ende kvaliteten på historien, der gør forskellen.
@Maibritt, har gået og luret en del på netop denne del og skriver først et udkast, og så version 2, 3 og 4 sikkert , hvis ikke den fænger er det jo ligemeget hvornår jeg sender den! Ender nok alligevel med at gå efter en mandag morgen.
Tak for input.
Jeg tror ikke der findes noget tidspunkt der er perfekt.. Men efter lidt søgning på nettet, fandt jeg ud af at der var flere der talte om at tirsdag eller onsdag formiddag skulle være bedst.