Jeg søger nogle gode råd. Jeg er interesseret i at få nogle flere varer i min webshop. Derved har jeg fundet nogle, hvis produkter jeg gerne vil sælge. Nu er jeg så kommet til der hvor jeg godt kunne tænke mig nogle gode råd og tips. Hvordan kontakter jeg dem bedst, hvad skal jeg lægge vægt på i min mail til dem. Hvad er vigtigt at få med? Er der eventuelt en skabelon til hvad der er vigtigt at komme ind på. -------- Så har jeg nogle erfarings spørgsmål, da jeg er ny inde for området. Når i køber varer hjem. Hvor meget budget skal man regne med, før de er interesseret? Er det muligt at købe varer hjem fra USA og sælge dem i Danmark, med en engros aftale. På forhånd tak. Mvh Thomas |
Hej,
Som jeg ser der er et ikke ét rigtigt svar til dit spørgsmål.
Det kommer meget af hvem du vil handle med. Hvis du vil handle direkte med Samsung griner de af dig hvis du lægger en ordre på under mange tusinde enheder. Men du kan jo handle med hvem som helst - selv dine konkurrenter, og de fleste vil være interesseret i at sælge. Men som sagt kommer det an på hvem man har med at gøre og hvor stor man selv er, om man kan få aftaler i hus. Men generelt gælder selvfølgelig at jo mere du køber, jo gladere er de for dig, og der skal ofte store kvantiteter før du får mærkbar mængderabat.
Jeg tror det kommer ned til "trial and error". Tror bare man skal klø på, og accepterer der kommer nogle nederlag. Så længe du fremstår professionel og pålidelig, tror jeg ikke der er nogen tilgang som er mere rigtig end andre, da alle forretninger er interesseret i at sælge. Store leverandører burde være de eneste "problemer" - og det er heller ikke sikkert at konkurrenter vil handle med dig - men det ændrer din tilgang ikke på. Det handler simpelthen om størrelsen af ens pengepung.
Det er muligt at handle med USA, men bemærk at mange varer står uden garanti i EU.