Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken template skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,


De er begge ret flotte synes jeg. Hvis jeg skulle vælge et af de to, så ville det nok være FO6566 dog...


- Anders 

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

F06566 er det som giver den største købelyst hos mig af de to.

Jeg ville vælge det første, det er flot og stilrent.

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak EasyCarCare og Kristian Smile

Andre der vil byde ind...? Big Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea,

Jeg havde hundrede procent valgt dette design, hvis jeg absolut skulle vælge mellem de to: http://livedemo00.template-help.com/prestashop_42000/index.php

Derefter havde jeg gjort et par drastiske optimeringer, for at øge konverteringen.

Grundlaget for mit valg er, at jeg før har arbejdet med - og testet på begge typer af designstrukturer. Og det har klart vist sig at strukturen for det andet template har gjort således at der har været meget mindre fokus på content end alternativet. - Og på baggrund af dette er der blevet generet færre salg.

Jeg tænker ikke "Yes" når jeg ser nogle af de to templates, så jeg vil da klart anbefale dig lige at kigge lidt videre og se om du ikke kan finde nogle bedre alternativer. Hvis det endelige valg ikke er faldet på Prestashop endnu, vil jeg også anbefale dig at kigge på templates til Magento.

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Hej Linea,

Jeg havde hundrede procent valgt dette design, hvis jeg absolut skulle vælge mellem de to: http://livedemo00.template-help.com/prestashop_42000/index.php

Derefter havde jeg gjort et par drastiske optimeringer, for at øge konverteringen.

Grundlaget for mit valg er, at jeg før har arbejdet med - og testet på begge typer af designstrukturer. Og det har klart vist sig at strukturen for det andet template har gjort således at der har været meget mindre fokus på content end alternativet. - Og på baggrund af dette er der blevet generet færre salg.

Jeg tænker ikke "Yes" når jeg ser nogle af de to templates, så jeg vil da klart anbefale dig lige at kigge lidt videre og se om du ikke kan finde nogle bedre alternativer. Hvis det endelige valg ikke er faldet på Prestashop endnu, vil jeg også anbefale dig at kigge på templates til Magento.

Hej Patrick,

Det endelig valg er faldet på Prestashop - har en fornemmelse af at det vil være nemmere for mig at vedligeholde og opdatere selv, når det er i gang?

Jeg faldt selv for det du har valgt først - men hvis der skal drastiske optimering til før det bliver så godt at salg generes bedre, så skal jeg jo kigge efter noget helt andet. Kan du evt. kort fortælle mig hvilke parametre jeg skal have for øje? Hvad er et bedre alternativ fx?

TAK for input og din tid Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

F06566 uden tvivl Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Line@:

Jeg faldt selv for det du har valgt først - men hvis der skal drastiske optimering til før det bliver så godt at salg generes bedre, så skal jeg jo kigge efter noget helt andet. Kan du evt. kort fortælle mig hvilke parametre jeg skal have for øje? Hvad er et bedre alternativ fx?

Med hensyn til drastisk optimering, mener jeg primært i form af udtryk. De optimeringer du længst med i starten, skal laves på stort set alle de templates du finder på markedet - og de kan laves rimelig hurtigt.

Her tænker jeg især på at skabe kontrast mellem navigation, handlinger og indhold via farver og former. Eksempelvis knapfarver mv.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BorupGraphics.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder helt sikkert også på den sidste af de to!

Meget mere overskueligt, åbent og lyst. Giver langt mere købelyst end det første, der hurtigt kommer til at virke lidt voldsomt grundet fontene og den store kontrast.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)