Mit CRM system har en web formular funktion indbygget som jeg skal bruge men den har brug for at kunne sende script filen fra en server som ikke kræver authorisation.
Min host har ikke den facilitet - det havde jeg tidligere over en web mail service men hvor kan man få det?
Det er en meget begrænset mail volumen men vigtigt at kunne
Vil også gerne vide hvad CRM der ikke understøtter normal SMTP authentication, fordi generelt er open relay mail servers ualmindeligt nedern, grundet det gør det muligt for spam.
Hvilket du også vil kunne se på dine emails hvis du bruger en open relay, da de højest sandsynligt vil blive markeret som spam :)
Men giv navnet på CRM - så kan vi hjælpe lidt mere
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Er det du har brug for en mailserver (SMTP) som du kan sende fra via dit script, men ikke kræver authorisation - noget i retning af open relay?
Hvis det er tilfældet har du så en dedikeret ip adresse hos din host eller er det blot et alm. webhotel?
Det er et standard web hotel, og det er præcis en mailserver der ikke kræver autorisation jeg spørger på.
Lucas - Hosting4Real:
Vil også gerne vide hvad CRM der ikke understøtter normal SMTP authentication, fordi generelt er open relay mail servers ualmindeligt nedern, grundet det gør det muligt for spam.
Hvilket du også vil kunne se på dine emails hvis du bruger en open relay, da de højest sandsynligt vil blive markeret som spam :)
Men giv navnet på CRM - så kan vi hjælpe lidt mere
CRM Systemet er Goldmine BCM 6.7 som I formodentlig ikke kender. Systemet understøtter normal SMTP Autorisation som bruges ved alle mail accounts, men systemet har en web formular import direkte ind i CRM systemet som skal bruge en SMTP uden autorisation for at sende mails til en eller flere mailadresser hos os.
Da vi sender mails til os selv er spam bekymringen ikke relevant. Tidligere hvor vi brugte TDC's yousee privat kunne vi bruge den server til web import.
Hvis du kun skal sende til dig selv skriver du bare mailaerveren som din mailudbyder bruger til at modtage pist ind i feltet.
Gå til http://digwebinterface.com vælg MX i rullemenuen og i søgefeltet skriver du det der står efter @ i din mailadresse. Resultatet du får når du trykker Dig skriver du ind i formularen. Kommer mere end 1 resultat tager du det med lavest talværdi ud for