Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg videre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Big Smile

Jeg har fået en genial ide, men ved intet om hvordan jeg så kommer videre.

Jeg kan selvfølgelig ikke røbe hvad ideén er, men det er noget jeg skal have patent på og som skal produceres. Den største del af det er emballagen, indholdet har jeg nogenlunde styr på. (det lyder mærkeligt) Stick out tongue

Hvordan skal jeg bære mig ad med at få det produceret? Indholdet kommer ét sted fra og skal jo så emballeres på en eller anden måde..

hmm.. synes det er svært at forklare.. jeg håber i forstår hvad det er jeg spørger om Smile

(Har jeg lagt mit indlæg et forkert sted?)

På forhånd tak.

Mvh. Alexandra H.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Tal med teknologisk institut, de kan sikket give dig nogle gode råd

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:16

Hej

Det vil jeg gøre, tak for det Big Smile

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 13:04

Du kan altid skrive hvis du skal have afsat noget. Jeg naturligvis nysgerrig. Big Smile

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 9. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:30

Det lyder - med al respekt - som om der er et stykke vej til at realisere dette, men hvis det er så genialt som du hævder (som vi har svært ved at vurdere), så klø på.

Er du sikker på, at produktet skal patentes, og har du checket at det ikke er patenteret i forvejen (man kan bruge lang tid på f.eks. www.google.com/patents).

Har du lavet en prototype, eller er det det, du søger hjælp til? Har du gjort dig tanker om kapitalbehov/finansiering?

/generel rant 

Generelt synes jeg "hemmelighedskræmmeriet" er en klassisk begynderfejl. Selvom det kan være naturstridigt at dele en ide på et forum af mennesker, der er eller vil være entreprenører, så mener jeg risikoen for, at nogen snupper din ide for næsen af dig, er meget lille. Andre mennesker har ikke gjort sig de tanker og har ikke den viden du har om emnet og de har sjældent interessen. Men det kan godt være, at de kan give god feedback om produktet/ideen alligevel. Og her er det måske, at vi med ideer kan være bange for at få den skudt ned med det samme og derfor hellere vil holde det hemmeligt.

Her siger jeg "vi", for jeg har selv postet et spørgsmål om produktion af et produkt jeg har på tegnebordet ( http://www.amino.dk/forums/t/21105.aspx ), og jeg falder også for ikke at fortælle præcis hvad det handler om - også fordi jeg synes det er et let-kopierbart koncept.

/rant off

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)