Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP søges... MAGENTO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg mangler hjælp til at færdiggøre min webshop, det er meget små ting... men mange bække små....

Jeg har i princippet en helt færdig shop (MAGENTO), skal bare have lagt billeder ind, opdateret forside, profil og betingelser m.m.

Shoppen har været klar i meget lang tid, men travlhed i mine fysiske butikker, har været med til at tingene ikke rigtig er kommet igang. Jeg har ansat en ny medarbejder der skal stå for tingene, og i den forbindelse mangler jeg en der kan afsætte et par timer til diverse spørgsmål vedr opstart, samt justeringer af siden, første køb m.m.

Jeg har haft en magento-ekspert til at lave siden, men han har desværre for travlt til at hjælpe os igang pt.

Gerne MEGET SNART, og aller helst i Århus området.

Rigtig god dag fra Betina

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:14

Hej Betina,

Jeg er ikke bosat i Århus området, men hvis du ikke finder nogen der, er du altid velkommen til at kontakte mig :-) Så er jeg sikker på at vi nok skal få søsat din nye shop sammen.

Jeg forslår at du eventuelt spørger efter magentoudviklere i Århusområdet på mit Magento i DK - forum på G+.

Tilmeldt 15. Oct 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:20

Andre der kan hjælpe??

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:52

naluc:

skal bare have lagt billeder ind, opdateret forside, profil og betingelser m.m.

Er det dette du vil have udført? I så fald kan alle med en smule kendskab til Magento nemt udfører arbejdet :-)

Forventer du en aftalt pris, eller pr time? 

Mvh Skype-Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)