Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har haft en succeshistorie med LinkedIn?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg har brugt en del tid på, at finde ud af hvad LinkedIn er for en størrelse.

Jeg har lavet en del reserch efter, at have fået forskellige invitationer til dette online netværk.
Og her i denne weekend accepterede jeg alle de invitationer og oprettede en bruger.

Fint nok...
Men er der nogen der har haft glæde af LinkedIn? Nogen succes historier osv.?

Til de af jer, der stadig ikke ved hvad LinkedIn er. Så har jeg lavet en kort beskrivelse efter at have talt med en del. Dog har de ikke kunne give mig en succes historie eller de har ej kunnet præcis forklare mig, hvad de vil bruge dette site til.

Læs min beskrivelse her: www.mikkelkjerri.dk

Håber der kommer nogle gode indlæg.

Mikkel Kjerri
Kommunikationsbureauet M4M
www.M4M.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:05

Jeg har haft glæde af LinkedIn adskillige gange - ikke kun fordi kontaktinfo altid er ved hånden, men også ved at netværke mig frem til personer, der kunne hjælpe mig i konkrete situationer. LinkedIn bruges desuden af en del rekrutteringsbureauer...

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:12

Okay det er cool nok!

Men de kontakter jeg har fået er alle nogen som jeg enten har mødt igennem mit arbejde eller i Round Table / JCI. Så derfor tænkte jeg, hvad skal jeg bruge LinkedIn til. Er det fremtiden eller en døgnflue?

Med venlig hilsen
Mikkel Kjerri
Kommunikationsbureauet M4M
www.m4m.dk & www.Billigtryksag.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:25

LinkedIn er en af de der irriterende mekanismer, hvor det at deltage kræver, at man udleverer personlige oplysninger, men til gengæld får man en konkurrencefordel. Der findes mange online systemer, der har en "social graf", som man kalder det her, f.eks. Arto, MySpace, FaceBook, Orkut osv., og LinkedIn er så den professionelle, der fokuserer på CV-baseret networking.

LinkedIn er altså bare en elektronisk golfklub, og mit gæt er, at den fungerer på præcist samme måde for visse personer, som golfklubben fungerer for visse andre.

Da der er en reel konkurrencefordel for dem, som er med i LinkedIn, kan jeg ikke se, at fænomenet skulle forsvinde på noget tidspunkt. Om det så hedder LinkedIn om 10 år, er så en hel anden snak.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:42

Jeg bruger bare linkedin til at holde styr på gamle kolleger og forretningskontakter. Man er automatisk opdatert med hvor de er henne jobmæssigt. Desuden er linked in sikkert et slags personligt kvalitetsstempel til CVet, hvis man har mange gode kontakter og mange flinke anbefalinger.

http://www.linkedin.com/in/saugstrup

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)