Mit navn er Esben Persson og jeg skriver til jer fagkyndige med et spørgsmål :)
Jeg og en gruppe kollegaer er i fuld gang med at få udarbejdet en mindre tøjkollektion, hvor de løse ender nu så småt skal til at kobles sammen. En af de væsentlige ting vi mangler at få styr på, er valg af systue. Kollektionen er som udgangspunkt udarbejdet med henblik på repræsentation i tre århusianske forretninger, så mere konkret drejer det sig blot om 30 jakker, 60 t-shirts og 100 tasker.
Det er jo ikke så meget, så vi er i tvivl om man ved et sådant oplæg bør vælge systue i ind- eller udland? Er der nogen der har erfaringer med mindre kommercielle produktioner som dette?
Jeg modtager også gerne forslag til håndværks- og prisdygtige systuer i både ind- og udland, hvis nogen ligger inde med brugbar viden der.
Det er meget forskelligt: jakkerne skal primært sys i kunstlæder og hessianstof, med indlæg af bomuld. Taskerne + t-shirts af hessian og bomuld. Stilen er i tråd med noget råt nordisk, hvilket selvfølgelig også afspejler sig med henblik på materialevalget.
Jakken er med lynlås og kan også anvendes som en robust sweatshirt. Tasken er ligeledes med lynlås i inderforet. Var det noget lignende information du var ude efter?
Ja det var det så bestemt :) det er temmelig meget jeg skal forklare så måske det er bedre du lige ringer :) ps jeg vil ikke sælge dig noget blot hjælpe dig på vej :) 20657909
Tak for tilbudet, men det er således at vi lige er blevet ringet op og fået et udemærket tilbud fra en dansk leverandør, hvilket jeg tror er den vej vi går for at kunne 'overvåge' processen bedst muligt nu da det er første oplæg. Mange tak for hjælpen - rigtig god dag.
Hvis du stadig væk har brug for en prisbillig systue, som kan lave din næste kollektion, så foreslår jeg Polen. Du kan kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl