hej alle sammen
Jeg har en mindre tøjvirksomhed, startede i 2006 og har pt. fået nogle rigtig gode kunder rundt omkring i verden japan italien hong kong paris NY, osv. (gennem div. messer og shows i KBH Paris og Berlin).
Står med det klassiske problem, at få lavet tøjet til en pris så jeg ikke sætter penge til (som nu). Da der er tale om relativt små mængder Ca 20-60 af hver style er der desværre mange systuer der ikke vil tage imod ordrene...
Er der nogle derude der har forbindelse til systuer evt i polen. (eller andre seder med rimelige produktionspriser), grunden til jeg nævner polen er at det i forskellige situationer er meget hensigtsmæssigt at have dem inde for rækkevidde, så at sige.
Glæder mig til at høre fra jer.
De kan klare dine maksimum, men pas på de ikke overfakturerer dig - sørg for at være helt inde i din totale omkostning inden du sætter noget igang der. Produkterne er flot syet og de har adskillige danske kunder, men de skriver også glade fakturer..
Jeg har en systue i Moldova, det ligger mellem Ukraina og Rumænien, og tager gerne imod ordrer i din størrelsesorden. Det kan være en fordel for dig, da vi har konkurencedygtige priser og levrer god kvalitet. Med sproget bliver der helere ikke problemmer, da jeg selv taler meget godt dansk,( er gift med en dansker). En anden ting er, at jeg selv er tøjdesigner, og har 5 års undervisning inden for tøjindustri og tøjproduktion. Dvs at der bliver ikke problemmer med misforståelser.
Du er meget velkommen til at skrive til min mail: danicichi@yahoo.com, så kan vi snakke lidt mere om det, hvis du er interesseret i, selvfølgelig.
En af vore kunder, en litauisk tekstilvirksomhed, First Priority, har stor erfaring med at source for danske modevirksomheder. Blandt deres kunder er Noir, Elton, Wonhundred m.fl.
De kan hjælpe dig både med at få syet (CMT), men kan også hjælpe dig med ud fra sketches at lave hele den tekniske dokumentation etc. og levere færdigvarer.
De er fokuserede på små og mellemstore seriestørrelser, hvor hurtig reaktionstid, fleksibilitet og forståelse af kundens behov har prioritet.
Hvis det har interesse at høre mere, er du velkommen til at kontakte mig: