Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

outsourcing af tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra cph-paris
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle sammen Jeg har en mindre tøjvirksomhed, startede i 2006 og har pt. fået nogle rigtig gode kunder rundt omkring i verden japan italien hong kong paris NY, osv. (gennem div. messer og shows i KBH Paris og Berlin). Står med det klassiske problem, at få lavet tøjet til en pris så jeg ikke sætter penge til (som nu). Da der er tale om relativt små mængder Ca 20-60 af hver style er der desværre mange systuer der ikke vil tage imod ordrene... Er der nogle derude der har forbindelse til systuer evt i polen. (eller andre seder med rimelige produktionspriser), grunden til jeg nævner polen er at det i forskellige situationer er meget hensigtsmæssigt at have dem inde for rækkevidde, så at sige. Glæder mig til at høre fra jer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Hej du

Prøv evt. dem her: http://www.bwtrading.lt/ det er Litauen..

De kan klare dine maksimum, men pas på de ikke overfakturerer dig - sørg for at være helt inde i din totale omkostning inden du sætter noget igang der. Produkterne er flot syet og de har adskillige danske kunder, men de skriver også glade fakturer..

Held og lykke

Mkh. Maria

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:56

Hej!

Jeg har en systue i det sydlige Sverige, og tager gerne ordrer i din størrelsesorden.

Jeg kan formodentlig ikke konkurrere med priserne i Polen eller Litauen, men til gengæld er jeg tæt på, og du slipper for sproglige forviklinger...

V.h. Lise Hadian/ Manifix

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:23

Hej 

Jeg har en systue i Moldova, det ligger mellem Ukraina og Rumænien, og tager gerne imod ordrer i din størrelsesorden. Det kan være en fordel for dig, da vi har konkurencedygtige priser og levrer god kvalitet. Med sproget bliver der helere ikke problemmer, da jeg selv taler meget godt dansk,( er gift med en dansker). En anden ting er, at jeg selv er tøjdesigner, og har 5 års undervisning inden for tøjindustri og tøjproduktion. Dvs at der bliver ikke problemmer med misforståelser.

Du er meget velkommen til at skrive til min mail: danicichi@yahoo.com, så kan vi snakke lidt mere om det, hvis du er interesseret i, selvfølgelig.

Mvh

Rodica

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41

Hej

Det er godt nok lang tid siden du har skrevet dette indlæg - men hvis du stadig eksisterer...  vil jeg gerne kontaktes for nærmere dialog.

Jeg har en børnetøjsforretning og skal igang med produktion af eget mærke...

Med venlig hilsen beritr@vip.cybercity.dk

Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48

Hej Kman!

En af vore kunder, en litauisk tekstilvirksomhed, First Priority, har stor erfaring med at source for danske modevirksomheder. Blandt deres kunder er Noir, Elton, Wonhundred m.fl.

De kan hjælpe dig både med at få syet (CMT), men kan også hjælpe dig med ud fra sketches at lave hele den tekniske dokumentation etc. og levere færdigvarer.

De er fokuserede på små og mellemstore seriestørrelser, hvor hurtig reaktionstid, fleksibilitet og forståelse af kundens behov har prioritet.

Hvis det har interesse at høre mere, er du velkommen til at kontakte mig:

Thomas Solupajev-Ronlev

Partner

1.Q consult

tsr@1q-consult.com

+370 685 35 145

De bedste hilsner

Thomas.

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:11

Kan man stadig kontakte nogle af jer for produktion?

Venligst GMMM

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:47

-Det kommer jo lidt an på hvad det drejer sig om ;) men pröv bare!

Vh Lise Hadian/Manifix

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:08

hej kman

- ved ikke om det stadig er relevant ? - men, hvis det skulle være tilfældet - så har jeg kontakt med en bred af vifte af virksomheder i østeuropa 

- hvad du skal gøre, er at beskrive dine ønsker/krav - på engelsk - og, herefter kan jeg droppe din forespørgsel hos et par udvalgte kontakter

hilsner

dann s.

Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:51

Hej Kman,

Vi er i rumænien, og vil meget gerne give dig et tilbud på de små kollektioner.

Du kan sende mig oplysninger designs og TARGETPRISER, på denne mail

PKM@lemco.ro

Med Venlig Hilsen

Peter Madsen

0040 72 72 64 09 1

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)