Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med badminton udstyr

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har sammen med en partner startet min 2. virksomhed, som udmærker sig på www.badmintonspilleren.dk. Det er en webshop som forhandler badminton udstyr - lige nu kun af mærket Carlton, som har besluttet sig for at vende tilbage til Danmark efter adskillige år hvor de har været ude af markedet. Kan i læse mere om her. De valgte heldigvis os som én af få forhandlere rundt i landet :)

Jeg håber i kunne tænke jer at løbe siden igennem og skrive hvis der er noget der generer jer! Tager selvfølgelig også imod ros med kyshånd.

Rigtig god weekend til alle jer fantastiske iværksættere!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt flot og simpelt opbygget shop syntes jeg - Man skal ikke lede efter ting som fx kurv hvilket er rigtig behageligt.

Jeg kunne personligt godt tænke mig at en ting som "Kontakt" kom op i toppen, istedet for at man skal scolle helt ned i bunden for at finde den. Måske det er muligt at placere det som en lille menu i toppen.

Når man skal kontakte jer har i under "Emne" disse muligheder:

"Customer service"

"Webmaster"

Dels skal disse oversættes, og nok også ændres syntes jeg - Evt havde jeg helt fjernet den mulighed.

Det var lige de første ting jeg faldte over - Ellers fin side, og rigtig godt at når man er i sin kurv at der ikke er lang vej til betaling.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Tillykke med jeres shop. Jeg synes den er pæn og overskuelig. Eneste jeg umiddelbart faldt over er punktet OM OS, der synes jeg godt i kunne skrive lidt mere. F.eks. om i selv er garvede badmintonspillere osv. At i sælger badmintonudstyr giver jo sig selv.

 

mvh ulven

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede virkelig at finde på noget konstruktiv kritik, men det er godt nok en svær opgave. Super flot side! Og godt tidspunkt at launche på, ved ikke om dette er bevidst, men i alt fald et smart træk. 

I burde måske have en hjem/startside knap i menuen, og som tidligere er blevet nævnt kunne kontakt også godt komme derop.

I min søgen efter dårlige ting trak jeg lige i mit browservindue, og lagde mærke til at den ikke tilpasser sig størrelsen. Dette er ikke den største ting, men kunne I fokusere på i fremtiden.

Kan kun gentage mig selv, super flot side!

EDIT: lagde lige mærke til at hvis man trykker på "KURV" ender man her, og dét findes ikke. 


//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa begge!

Tak for jeres fede feedback - jeg har nu taget action på det i har skrevet og ændret/tilføjet forskellige ting!

Mange tak igen!!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Jeg prøvede virkelig at finde på noget konstruktiv kritik, men det er godt nok en svær opgave. Super flot side! Og godt tidspunkt at launche på, ved ikke om dette er bevidst, men i alt fald et smart træk. 

I burde måske have en hjem/startside knap i menuen, og som tidligere er blevet nævnt kunne kontakt også godt komme derop.

I min søgen efter dårlige ting trak jeg lige i mit browservindue, og lagde mærke til at den ikke tilpasser sig størrelsen. Dette er ikke den største ting, men kunne I fokusere på i fremtiden.

Kan kun gentage mig selv, super flot side!

//Daniel 

Hey Daniel, mange tak for rosen! Jeg vil lige se at få tilføjet et "Forside" link i menuen. Har selv stødt på nogen ved tidligere projekter der ikke ved de kan trykke på logoet. Så det burde tilføjes.

Yes, responsivt design vil blive aktuelt i fremtiden - tak for reminder!

Daniel Poulsen:
EDIT: lagde lige mærke til at hvis man trykker på "KURV" ender man her, og dét findes ikke

Oopsan. Fixet! Tak Daniel!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas 

Det er simpelthen umuligt at finde noget kritisk på siden her. Det er en rigtig fin og veludviklet side - tillykke med den!

Det eneste jeg synes som skal tilføjes er et fint logo :) 

Mvh

Simon Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon!

Mange tak for rosen - hvis du nu finder noget en skønne dag må du hellere end gerne smide et indlæg til!

Simon Andersen:
Det eneste jeg synes som skal tilføjes er et fint logo :) 

Hehe yes, det har vi også øverst på to-do listen. Kommer indenfor den næste måneds tid regner jeg med! :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Søgaard Pedersen:
Hehe yes, det har vi også øverst på to-do listen. Kommer indenfor den næste måneds tid regner jeg med! :)

Det lyder godt! 

Andreas Søgaard Pedersen:
hvis du nu finder noget en skønne dag må du hellere end gerne smide et indlæg til!

Det lover jeg at gøre. 

Held og lykke med det hele :)

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! 

Super lækker side.

Jeg faldt dog lige over en enkelt fejl... Når man er i checkout og benytter søgefeltet (det kan jo ske), så åbner siden ikke i et nyt vindue. Dertil ser siden helt forkert ud, når man søger - kun i checkout ellers virker den som den skal. 

Og så er der også nogle oversættelser, men det er småting :)

Gabriel 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)