Blå af de to, tror dog jeg måske ville foretrække en lidt lysere blå ala Danske Bank :-) |
Grøn eller blå?
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
|
Jeg tror bankerne har valgt blå grundet tryghed og stabilitet, som er vigtigt for banker at have. Børsen's blå farve er et godt eksempel på forretningsblå - den professionelle udstråling. Men jeg kan tage fejl, det er trods alt derfor jeg lader beslutningen i jeres hænder, jeg vil forsøge en lysere blå, og en mørkere grøn, for at se om det hjælper på det :-) |
Helt konventionelt tænker jeg også umiddelbart blå.. Men det er omvendt også efterhånden "overbrugt". |
Var faktisk et meget spændende billedet, det skal da lige gemmes og kigges nærmere på |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Der findes mange af den slags "collager" online hvis du f.eks. søger på "brand logo color". Der er jo ikke tale om en facitliste, eller egentlig videnskab, men synes tit de er gode i en brainstorm face, både som guide og inspiration :) |
Når man ikke er den store designer er det meget rart med den slags inspiration, facit liste eller ej |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Jeg vil også holde på den grønne. Den blå passer slet ikke til, men det er måske mest fordi den er lidt for mørk, men selv i lysere blå udgave tror jeg at jeg ville vælge den grønne. |
Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige