Hej alle! Jeg er i tvivl om, hvor man søger, hvis man søger et mindre kapitalindskud (20.000-30.000 kr.). Jeg er udemærket klar over, at Amino Kapital eksisterer, men af hvad jeg kunne se, var det meget høje indskud, der var tale om og så meget, skal vi ikke bruge. Jeg har specifikation og Business Canvas Model klar, så skal blot finde den rette investor/partner, der vil hjælpe økonomisk. Jeg har også læst om crowdfunding, men det ser ud som om, at det endnu ikke rigtig er "inde" i Danmark. Var dog inde på Boomerang, men det så ret dødt ud. Hvis I kan hjælpe med at finde den rette investor eller stedet, hvor jeg kan lede, så tak på forhånd! Med venlig hilsen, Christian |
Skal bruge et mindre kapitalindskud til udviking af Zuunuu.dk.
|
Hej Jens, Glæder mig til at høre fra jer. :-) Med venlig hilsen, Christian |
Jeps, det er ganske rigtigt desværre .... Har set et par danske projekter derinde som har allieret sig med en der er bosat i USA, men desværre er det ellers ikke muligt. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Gå ned i din bank og få en kredit på din konto det er 100x hurtigere end at lede efter en lille investor |
Hvis dit kapitalbehov ikke er større, så er det da en bedre løsning, at finde tage et ekstrajob i weekenden en periode :-) Eller lån i banken eller lignende. |
@Henrik |
vedr. Kickstarter.... altså Indiegogo er næsten ligeså stort... nævnes blot ikke så ofte i medierne... og alle kan deltage, ikke kun USA/UK :) |