Hej Amino. Jeg er medejer af en Telemarketingfirma idag og da jeg gerne vil sælge magasiner som Illustreret Videnskab og Iform blade vil jeg gerne inde i denne marked også. Jeg har prøvet at ringe til Bonnier igår og kan forstå at de ikke tager alt og alle og de helst vil have en mail med PowerPoint osv ? Er der nogen som tilbyder disse blade og vil evt. lave en samarbejde sammen med os.
Jeg har 2 Dygtige mand som er Dygtig til at sælge til Private og jeg vil gerne have disse produkter i hus.
V/Simon |
Salg af magasiner til Private ?
om det ikke lader sig göre. Så kontakt ett callcenter der sælger for bonnier, for at blive underlevrandør til dem |
Hej Michael Det har jeg gjordet og de søger ikke nogle eksterne firmaer lige pt. Jeg har kontaktet nogen, men fok vil typisk ikke have os som underleverandør for Bonniers produkter, da aftalen indebær ingen 3 partsaftaler?
Kender du nogen ? V/Simon |
Hvad med at sælge blade/magasiner fra jeres hjemland? til jeres landsmænd |
Var det Racistisk ment eller hvad ?.... Jeg er måske ikke særlig god i skrift, men er dygtig til at lave forretninger og har flere selskaber min ven! V/Simon |
Jeg har kikket på jeres hjemmeside og der så jeg at i hade udenlandske navne. Derfor kom jeg med tips vdr salg af magasiner fra jeres hjemlande. |
Hej Michael,
Jeg bekalger. Jeg læse den helt forkert, da jeg sidder med andre opgaver ;).
Du får en undskyldning.....
Kennder du til nogle virksomheder som er interesseret i salg af magasiner ?..
|
Var det ikke en idé at kontakte mindre magasiner, hvor de ikke har telemarketing aftaler i forvejen. Hvis du lægger ud med en no cure no pay aftale, burde det være muligt at få noget at arbejde med. Du kunne prøve at kontakte http://www.fiskogfri.dk/ og andre ligende magasiner. |