Jeg har PT en webshop, men vil gerne åbne en fysisk butik, jeg er bare MEGET i tvivl om det økonomiske i det.. Jeg har jo som mange andre, de faste udgifter der skal betales i det private. Så en eller anden form for løn skal jeg have.. Hvordan gør man??
Har af min a-kasse, fået at vide... Jeg må gerne oprette cvr, dog mister jeg 6mdr dagpengeret i sidste ende. Firmaet skal dog køres uden for normal arbejdstid og ikke have bestemte åbningstider. Selvfølgelig skal alle timer modregnes.
Har af min a-kasse, fået at vide... Jeg må gerne oprette cvr, dog mister jeg 6mdr dagpengeret i sidste ende. Firmaet skal dog køres uden for normal arbejdstid og ikke have bestemte åbningstider. Selvfølgelig skal alle timer modregnes
Lyder helt korrekt- du har så nok ikke haft selvstændig virksomhed CVR inden du blev arbejdsløs?
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jeg har selv et cvrnr for en virksomhed jeg driver i min fritid og jeg får fuld dagpenge.(det kan variere fra a-kasse -til a-kasse og afhænge af hvad du laver)
Du kan IKKE indgå en lejekontrakt for et butikslokale hvis du vil have dagpenge. Så er der NUL dagpenge, ej heller supplerende.
Jeg har selv været i samme tanker, men har derfor valgt at ikke leje et lokale.
Niks, korrekt. Men går med store overvejelser. Men man må,jo nærmest ikke en skid....lidt svært, at komme igang og få en fornuftig struktur, regler ...regler. Men det skal lykkedes :)
jeg har selv et cvrnr for en virksomhed jeg driver i min fritid og jeg får fuld dagpenge.(det kan variere fra a-kasse -til a-kasse og afhænge af hvad du laver)
Du kan IKKE indgå en lejekontrakt for et butikslokale hvis du vil have dagpenge. Så er der NUL dagpenge, ej heller supplerende.
Jeg har selv været i samme tanker, men har derfor valgt at ikke leje et lokale.
Mvh ulven.
Du må vel gerne leje, bare ikke have åbent, på bestemte tidspunkter ...altså faste tider.