Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavekort på 100kr til : SEO start Pakke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Start pakke 

Jeg har lige lavet følgene ydelse på min hjemmeside, jeg håber i der ønsker SEO uden reklamer som mine andre pakker indeholder kan bruge denne løsning her.

Se Pris og hvad den indeholder via linket .

Fortsat god uge til alle Amino'er 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa TomN jeg har lige nogle spørgsmål og det er ikke for at ødelægge dit salg eller noget.

Men i skriver: Til sidst får du en Report over de 12 Artikler når de er udgivet, vores backlinks sender vi ikke report over. Hvorfor får man ikke en rapport over hvad i har lavet?

2. Er det black hat link building i laver?

 


Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil egenlig også vide hvorfor man ingen rapport får på backlinks, det lyder mystisk og lyssky.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej in the dark,


Det behøver ikke nødvendigvis at have noget at gøre med blackhat. Faktisk er jeg 1000% sikker på at det ikke er blackhat. Jeg forestiller mig at de ikke sender backlinks-rapport med, af hensyn til ikke at afsløre deres linknetværk - Hvilket i princippet er fair nok jo? :)

- Man kan så som kunde selve scanne ens linkprofil, for at se hvor linksne kommer fra... Men det er en helt anden sag! :)


Vh. Anders 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

vores backlinks sender vi ikke report over. Hvorfor får man ikke en rapport over hvad i har lavet?

2. Er det black hat link building i laver?

Jeg vil starte med spørgsmål 2 : Nej det er ikke blackhat linkbuilding vi laver

Og nr.1

Hvorfor vi ikke skriver hvor vores backlinks kommer fra, er fordi der er kunder der ikke ønsker at alle ved at de har optimeret deres hjemmeside på ? søgeord " vi laver nemlig vores backlinks på vores sider" Så sender vi en report over dem, så kan man se hjemmesiderne igennem og se andres 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

EasyCarCare:
- Man kan så som kunde selve scanne ens linkprofil, for at se hvor linksne kommer fra... Men det er en helt anden sag! :)

Det er som skrevet altid muligt efter alt er lavet at gennemgå ens backlinks der går ind til siderne, men da alt forgår naturligt kan det tage tid før man kan registrere alle de backlinks. Tager vi eksempel den SEO Start pakke, så er der udover 12 artikler også 20 backlinks, som fordeles mellem de 2 URL'er der vælges, selveste SEO pakken tager ca. 3måneder og derfor laver jeg ikke 20backlinks på 1 dag. 

Håber det giver klarhed på alt.

I er velkommen med flere spørgsmål og håber at i der ønsker SEO start pakken bruger lejligheden til at forbedre jeres søgeord inden julehandlen starter.

I kan skrive her eller via PM hvis i ønsker dette. 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle gode referencer?

Jeg vil gerne se nogle gode resultat af dit seo arbejde.

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

boligsalg:
gode resultat

Jeg har sendt en PM

Eller kan man læse på hjemmesiden under hver produkt, SEO start pakken har ingen referencer endnu, men du er velkommen til at blive den første.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ked af at sige det, men jeg bliver irriteret over at besøge hjemmesiden.

Der er billeder der dækker over tekst og der er langt ned til selve indholdet/teksten man skal læse. En meget forvirrende oplevelse og jeg vil anbefale dig at få gjort noget ved det. Du har også en blanding af danske og engelsk?? Hvorfor ikke få nogen til at oversætte din shop? Du kan endda gøre det selv ved at følge en tutorial på nemprogrammering.dk (det er da Prestashop du har ikke?)

Du kan miste mange nye kunder ved at brugervenligheden og overskueligheden på din hjemmeside ikke fungerer.

Eller synes jeg det er et godt tilbud og jeg kunne godt overveje at benytte mig af det, hvis jeg kunne se at siden var professionel.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
(det er da Prestashop du har ikke?)

Ja det er en Prestashop.

Og jeg må sige jeg har ikke arbejdet på den ret meget andet end sat den op.

Men vil kigge på den side du anbefaler så tak for rådet.

Til alle der ønsker denne løsning så har jeg nu sat den i min signatur

Jens Andersen:
Eller synes jeg det er et godt tilbud og jeg kunne godt overveje at benytte mig af det

Det er som det ses et fast tilbud til alle der ønsker en mulighed for at få noget mere hjælp i starten.

Skulle der være andre spørgsmål ang. dette kan i skrive det her eller via PM som mange gør, og så svarer jeg så hurtigt som muligt.  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)