Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til fungerende boligportal med brugere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Til en fuldt fungerende boligportal med aktivitet og annoncer søger jeg en partner.

Jeg er en 25 årig IT og Økonomi ingeniør, og jeg har derfor alt det tekniske dækket ind. 

Jeg søger derfor en energisk partner med god forståelse for forretning og marketing, der kan være med til at promovere websiden, og lægge en plan sammen med mig for hvordan vi bedst muligt tjener penge på vores brugere, udviklet sitet og får de andre sites skubbet af tronen.

*Om siden*

Siden er udviklet af mig, med hjælp fra freelancere. Det grafiske layout samt logo er lavet af professionel grafiker, så siden fremstår professionelt på højde med andre kendte boligportaler.

Siden et pt gratis at bruge således at en brugerbase kan opbygges, men i fremtiden skal der selvfølgelig være brugerbetaling.

Siden indeholder 2000+ annoncer, og har i de sidste 30 dage haft 24,000 besøg og 86,000 sidevisninger.

Der er brugt en del tid på SEO og linkbuilding, hvilket betyder at besøgttallet er stigende.

*Om firmaet*

Firmaet et nu en enkeltmandsvirksomhed, og har en værdi af 200,000 kr - dette dækker over udviklingsomkostninger samt goodwill. Jeg regner med at vi sammen opretter et ApS.

*Om dig*

Da jeg er primært teknisk, har jeg brug for en der er min modsætning.

Du skal derfor være god til at promovere og sælge vores koncept - f.eks når vi skal flytte kunder fra de andre portaler i starten og indgå aftaler.

Du skal være god til at se forretningsmuligheder, så vi kan diskutere forskellige muligheder sammen.

Du skal være energisk og klar til at fjene de andre af pinden - for det er jeg helt overbevist om at vi kan hvis vi spiller vores kort rigtigt.

Jeg regner med at du køber f.eks 25% af virksomheden ud fra værdisætningen på 200k, og vi deler omsætningen derefter. 

Hvis du er interesseret så send en pm med nogle linjer om dig selv, hvad du tidligere har arbejdet med, og kom også gerne med ideer til hvordan man vil kunne tjene penge på en boligportal ala boligportal.dk eller lejebolig.dk

Jeg har med vilje ikke postet virksomhedens navn eller website, af hensyn til konkurrenter.

Tilmeldt 15. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:06

Hej

Lyder spændende. Har du en email man kan kontakte dig på privat?

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:08

Hej John,

Det ville egentlig være bedst hvis du bare kan skrive her gennem amino, så får jeg nemlig alle henvendelser af samme kanan. Håber ikke det er for besværligt.

Hilsen Søren

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)