Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ferielejlighed - annoncer i udlandet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg er den heldige ejer af en dejlig lejlighed i Özdere i Tyrkiet :-)

www.billig-ferie-tyrkiet.dk ( er ikke helt færdig)

Jeg mangler nogle gode steder jeg kan annoncere, gerne udenlandske sider, og er de gratis eller billige så er det bare et hit :-)

Jeg er disse steder www.sommerferie.nu  www.sommerhusdanmark.dk og nogle få steder hvor det er gratis i Danmark.

Resten af 2013 er det halv pris i min lejlighed :-)

Forslag modtages med stor tak.

Mvh. Karina Mogensen.

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:45

Hej

Jeg havde på et tidspunkt nogle værelser, som jeg lejede ud til turister. Der fandt vi vores kunder igennem www.booking.com og hotels.com. Vi lagde os som de billigste og vi havde en belægning på omkring 90%. www.booking.com og www.hotels.com tog godt nok 15 %, men de skaffede massevis af kunder.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 13:09

Hej Andersen 68.

Tak for dit svar.

Jeg lejer allerede værelser ud gennem www.booking.com i Danmark, det har jeg gjort i 2 år, og det er jeg meget tilfreds med.

Men da jeg jo ikke er fysiks tilstede i Tyrkiet ønsker jeg kun at leje lejligheden ud på ugebasis som "feriebolig", da jeg jo skal fjernestyre rengøring og andet fra Danmark. Og jeg vil jo gerne spare de 15% og lade dem komme lejerne til gode, med lavere priser :-)

Mvh. Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:41

Kig på Tripadviser de er seriøse om end ikke gratis.

Om de er effektive i dit tilfælde, tør jeg ikke sige, mit indtryk er at de rammer ok på de kendte destinationer og kan være tæt på værdiløse på ukendte destinationer.

De plejer at have en gratis intro periode.

De bedste hilsener

Finn

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 17:41

Hej Finn.

Tak for dit svar.

Jeg kigger altid på tripadvisor, hvis jeg er i tvivl om et hotel. Men tror ikke det er på tripadvisor kigges efter sommerhuse og ferieboliger i udlandet.

Jeg søger derfor stadig input, hvor jeg på udenlandske sider kan annoncere. Jeg er dækket ind i Danmark.

Ønsker alle en god aften :-)

Mvh. Karina

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:54
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:53
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)