Jeg havde på et tidspunkt nogle værelser, som jeg lejede ud til turister. Der fandt vi vores kunder igennem www.booking.com og hotels.com. Vi lagde os som de billigste og vi havde en belægning på omkring 90%. www.booking.com og www.hotels.com tog godt nok 15 %, men de skaffede massevis af kunder.
Jeg lejer allerede værelser ud gennem www.booking.com i Danmark, det har jeg gjort i 2 år, og det er jeg meget tilfreds med.
Men da jeg jo ikke er fysiks tilstede i Tyrkiet ønsker jeg kun at leje lejligheden ud på ugebasis som "feriebolig", da jeg jo skal fjernestyre rengøring og andet fra Danmark. Og jeg vil jo gerne spare de 15% og lade dem komme lejerne til gode, med lavere priser :-)
Mvh. Karina
Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk
Kig på Tripadviser de er seriøse om end ikke gratis.
Om de er effektive i dit tilfælde, tør jeg ikke sige, mit indtryk er at de rammer ok på de kendte destinationer og kan være tæt på værdiløse på ukendte destinationer.
Jeg kigger altid på tripadvisor, hvis jeg er i tvivl om et hotel. Men tror ikke det er på tripadvisor kigges efter sommerhuse og ferieboliger i udlandet.
Jeg søger derfor stadig input, hvor jeg på udenlandske sider kan annoncere. Jeg er dækket ind i Danmark.
Ønsker alle en god aften :-)
Mvh. Karina
Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk