Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

weship - din kritik er guld værd (pick and pack lagerhotel)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Under "om We ship" mangler der lige et "R" i :

Vi håndterer også eturneringer og reklamationerBig Smile

Ellers fin hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker!

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Det kører vi naturligvis under et CVR-nummer (: 

Du er velkommen til at give mig et kald på 60152000, hvis du har flere spørgsmål. 

Venligst

Lasse Juhl

WeShip

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fin hjemmeside, men som det er blevet sagt, er der nogle stave/slåfejl, som lige skal rettes. Jeg har en webshop, men det varer nok lidt endnu før jeg ikke selv kan overkomme at sende pakker.

Iøvrigt var jeg før jer med pick and pack Big Smile.......pickapack.dk

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tilbyder I kun jeres ydelse/lagerhotel til webshop's ?

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olsen

Vi er åbne over for alt der har med e-handel eller pakkeforsendelse at gøre (:

Så bare skyd løs...

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

"Genopliver" lige denne tråd, da den stadig væk er relevant synes jeg.

Jeg har også være inde og ligge på siden og den ser da rimelig god ud og jeg får en rigtig feel-good mood af at være der, men der er nogle informationer som jeg mangler:

1. hvor er lageret rent fysisk placeret ? - hvis man laver en søgning efter adressen på Kontakt siden, så bliver jeg overrasket.

2. hvis jeg nu gerne vil inspicerer de varer som jeg har fået hjem hvordan gøres dette så ?

3. en liste med andre kunder som benytter sig af jeres service ville da også booste jeres troværdighed.

4. hvilke emballageløsninger tilbydes der ? - er det poser eller papkasser eller intet ! billeder af en varer før-og-efter håndtering ville også være dejligt, så jeg kan se hvorledes de bliver pakket.

5. Forsiden - lidt mangelfuld information omkring hvad man får for sit abonnement til 349,- md.

Forklaring: man kunne få den opfattelse af, at lagerpladsen er ubegrænset for de 349,- md. - men det er jo kun for de første 20 kvm. reolplads og herefter 50 øre pr. palle pr. dag, så jeg synes at det er lige en kende for "kækt", at skrive 0 DKK ud for lagerleje.

Så er der jo også lige de der 20kvm. reolplads - hmmm, det siger jo i bund og grund intet ! (for hvad er højden mellem vangerne/fagene ? - 1m. eller 2m.)

Eksempel til illustration af problemet:

indhold af en 20" container med indvendige dim: l:5,90m. B:2,35m. H:2,39m. (kilde: containermål.dk)

containerens areal: 5,90 x 2,35 = 13,86kvm. (fint nok, hvis mine varer består af noget, som ikke har nogen højde eller højden mellem vanger/fag ikke er tilstede)

containeren kan indeholde: 5,90 x 2,35 x 2,39 = 33,13kbm.

problemet med de 20kvm lagerpladsen bliver tydelige, hvis afstanden mellem vangerne/fagene i reolen er er mindre end 1.44m.

Da, man i såfald vil have overskredet sine 20kvm. (5,90 x 2,35 x 1,45 = 20,1kbm)

Så måske ville det være mere relevant at oplyse hvor mange kubikmeter der var inkluderet i stedet for.

Men til trods for manglerne, så synes jeg alligevel, at siden er god.

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)