Wordpress - fejl efter opdatering af plugin
Tilmeldt 14. Aug 13
cbraendgaard
Skrevet
14-08-2013 kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg opdaterede igår et plugin på min blog , og da jeg så bagefter logger ud og ind på bloggen igen, møder jeg bare denne error besked:
W3 Total Cache Error: some files appear to be missing or out of place. Please re-install plugin or remove /hsphere/local/home/webvid/inblog.dk/wp-content/advanced-cache.php
Det er det eneste min skærm viser og kan derfor INTET gøre på siden.
Hvad gør jeg??
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Det vil ofte være muligt at få sitet tilbage på benene, hvis du via FTP fjerner W3 Total Cache plugin'et manuelt.
Der findes forskellige guides til at gøre det.
Eksempelvis denne
Efter fjernelse af W3 Total Cache plugin'et, kan du jo prøve at installere det igen.
Håber du kan bruge det. :-)
Dbh. John
Svar
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Hej,
Du skal ind på dit webhotel og slette plugin
Du finder det på den sti som du selv skriver.
Håber det hjælper dig.
Carsten
Svar
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Det vil ofte være muligt at få sitet tilbage på benene, hvis du via FTP fjerner W3 Total Cache plugin'et manuelt.
Der findes forskellige guides til at gøre det.
Eksempelvis denne
Efter fjernelse af W3 Total Cache plugin'et, kan du jo prøve at installere det igen.
Håber du kan bruge det. :-)
Dbh. John
Ja, der var John hurtigere end mig ;-)
Carsten
Svar
Tilmeldt 14. Aug 13
cbraendgaard
Skrevet
14-08-2013 kl. 19:45
Svar
Hej John
Problemet er at jeg overhovedet ikke kan logge ind på min wordpress og kan derfor ikke slette plugin.
Mht. mit webhotel, hvordan sletter man det så når man er logget ind? Jeg bruger Surftown.
Mvh
Svar
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Tilmeldt 14. Aug 13
cbraendgaard
Skrevet
15-08-2013 kl. 10:04
Svar
Så fik jeg det slettet, men når jeg så prøver og logge på min wordpress nu siger den det her:
406 Not Acceptable
This request is not acceptable