Hey.
Jeg arbejder i en mellemstor dansk virksomhed der sælger højteknologiske produkter i plastikbranchen. Jeg står for vores sociale medier (vi har linkedin, google plus, facebook og twitter profiler). Det gør jeg pt: - Skriver små opdateringer på de forskellige sider, når vi har en nyhed på vores hjemmeside, vi skal til en messe eller lignende. - Jeg har kontaktet alle i vores agentnetværk for at få dem til at følge os på LinkedIn. - Følger de kunder jeg kan finde - både nuværende og potentielle - på Twitter (er lige begyndt at bruge vores twitter profil).
Jeg søger input til, hvad man kan gøre for at øge vores virksomheds sociale media dækning? Dels egne erfaringer, men også hvis i har nogle gode artikler og andet, der kan give inspiration til dette. Problemstillingen ligger i, at vi er en teknisk præget B2B virksomhed - vi er nok ikke "cool" at følge på twitter/like på facebook etc.
På forhånd tak. |
Hjælp til Social Media markedsføring for B2B virksomhed
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Formålet er at øge vores brand awareness i branchen.
Det er ikke at kunne sende folk til en landingpage hvor de skal købe noget. Altså udelukkende fokus på branding. |
Min umiddelbare vurdering var at brande jer andre steder vil være bedre fokus og placering af kompetencer. Tænker messer artikler med mere. |
Mener du artikler til hjemmeside og/eller branche blade? For det gør vi også :)
|
Hvad med Youtube der kunne jeg forstille mig i kunne komme ud til en stor brugerflade også, mere udenlandsk tænker jeg her. Mvh Mathias |
Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/
Vi har ligeledes en youtube kanal med produktvideos og lidt andet :) |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)