Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud og kampagner - hvad er muligt i Magento?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mens vores nye Magento-shop er under udvikling, skal livet jo gå videre. Jeg har dog måttet opgive at finde et metode i den gamle osCommerce til den kampagne vi gerne vil køre: "Få 6 - betal for 5" (klassiske CD'er). Tilbudet gælder kun for en serie med en bestemt kunstner, hvor iblandt man skal kunne udvælge 6 stk. efter eget valg.

Nu ser jeg lidt frem i tiden og vil gerne vide lidt om hvilke (mixede) rabatter og kampagner det er muligt at sætte op i en standard-Magento. Ville ovennævnte være muligt?

Hvilke udvidelsesmoduler til håndtering af tilbud og kampagner kunne komme på tale? Jeg har googlet, men åbenbart ikke ramt de rigtige søgeord.

P.S. Jeg må jo ikke gøre gratis betinget af et køb og har så valgt at skrive "Få 6 - betal for 5". Det lyder lidt gumpetungt ikke ikke så fængende. Nogen der har et bedre forslag?

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 10:32

Følger lige med her !!!!!!!!!

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:39

Webmaster:

Mens vores nye Magento-shop er under udvikling, skal livet jo gå videre. Jeg har dog måttet opgive at finde et metode i den gamle osCommerce til den kampagne vi gerne vil køre: "Få 6 - betal for 5" (klassiske CD'er). Tilbudet gælder kun for en serie med en bestemt kunstner, hvor iblandt man skal kunne udvælge 6 stk. efter eget valg.

Hej Webmaster.

Det korte svar er, ja det kan godt lade sig gøre. Der er dog et par forudsætninger du skal være opmærksom for at begrænse reglen til én kunstner.

Det lange er, magento´s prisregler er et meget potent og fleksibelt værktøj og kræver ofte lidt øvelse. Jeg vil foreslå dig at bestille en gratis magentodemo og teste dine prisregler igennem.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Powerhosting:
Det korte svar er, ja det kan godt lade sig gøre.
Jubiii Skype-Smile
Powerhosting:
Der er dog et par forudsætninger du skal være opmærksom for at begrænse reglen til én kunstner.
Arrrgh, det tænkte jeg nok Super Angry. Noget bestemt du tænker på? Bare et lille-bitte hint til selvhjælp?

Jeg har skam en rå Magento installeret, så jeg kan øve mig. Problemet, når amatører fumler med potensen (i Magento) er, at det bliver efter Heureka-metoden. Man kan fedte i timevis og være heldig at snuble over noget der ser ud til at virke, men sådan har jeg gjort med den gamle shop i flere år nu og der er dét jeg gerne vil lægge en ny stil til Skype-Giggle.

Ærgerligt at det danske Magento-forum ikke er særligt aktivt.

Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)