Og efter at staten igen fik fjernet den, (med god grund), meget meget forhadte iværksætterskat, koster det ikke noget at lave en virksomhed. (Ikke så vidt jeg ved i hvert fald.)
Og efter at staten igen fik fjernet den, (med god grund), meget meget forhadte iværksætterskat, koster det ikke noget at lave en virksomhed. (Ikke så vidt jeg ved i hvert fald.)
Det havde nu intet at gøre med at stifte virksomhed men var en skat på ejerskab af mindre end 10% af et ApS eller A/S unoterede aktier - men nej det koster ikke noget at stifte personligt selskab og har aldrig gjort det
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det havde nu intet at gøre med at stifte virksomhed men var en skat på ejerskab af mindre end 10% af et ApS eller A/S unoterede aktier - men nej det koster ikke noget at stifte personligt selskab og har aldrig gjort det
Det kostede 2.000 kr. at stifte et selskab førhen. Og nej — det ved jeg godt ikke er en enkeltmandsvirksomhed, så det har i princippet aldrig kostet penge at stifte en virksomhed (som du ganske rigtigt siger.). Jeg refererede bare til nogle af de ting som Henrik måske / måske ikke havde hørt om i pressen tilbage i tiden, om at det koster x antal kroner når man starter noget nyt op. Og dét 'noget' kunne være dét at være iværksætter....hvis man f.eks. stiftede et selskab.
Jeg kan varmt anbefale dig at tilmelde dig et aftenseminar som SKAT afholder. Det er gratis og giver dig mulighed for at få god indsigt i dine muligheder.