Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, Problem med webshop leverandør :/

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.
Min webside leverandør siger, at efter næsten 4 md ventetid side mangler kun indhold.
www.testprojekt.dk
Hvad er Jeres mening?
Hilsner
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:17

Min helt personlige, subjektive holdning til din hjemmeside er:

Hvis dét der har taget 4 måneder, så håber jeg ikke du har betalt alt for meget for det "færdige" produkt.

Der er en del ting som der ikke er styr på endnu. Blandt andet er der utroligt meget engelsk tekst som stadig står og larmer.

Prøv selv at søge, gå til indkøbskurven, og klikke yderligere rundt på siden.

Og hvad er forespørgselsskema? Er det noget der er meget vigtigt, eller hvordan? Umiddelbart bliver jeg mere forvirret end hvad godt er.

Kasper.

Tilmeldt 6. Apr 12
Fra  Top Trade Skrevet kl. 13:29
Tak for svar..

Jag har sgu betalt alm takst :-(
Og det er kun kontor som virker... Nogenlunde..
Skema er til produkter fra slider som er uden pris og kan laves i andre farver, mål osv...
Har jeg brugt tiden og penge på at lære wp... ....kunne gøre det selv... Bedre...
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:38

Evitta:
Jag har sgu betalt alm takst :-(
Kender ikke noget der hedder almindelig takst, hvad har du betalt?

Men ud over det kan der være rigtig mange grunde til at det har taget 4 måneder, det kan fx være at leverandøren ligger i den billige ende, og i det ligger der typisk ikke så meget tid til udvikling, men mere til det at lærer. og hvis det tager tid for denne person at lærer kan det jo være det der gør det.

Men det er jo ikke til at vide når ikke man selv er kunde eller leverandør på det projekt. det kan være 1000 ting der gør at det tager 4 måneder, det kan fx også være at han/hun ikke helt har forstået opgaven, lange svartider på spørgsmål han/hun har stillet dig som kunde, det kan også være at der er sket noget i hans liv som gør at der er mindre tid til at producere og evt lære.

Uanset hvad er det umuligt for os andre at vide og for den sags skyld vurdere om det kan være sandt, om det er leverandøren der er et problem eller noget helt andet, uden at kende til hver en detalje i sagen.

Det var lige mine hurtige ord :)

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 6. Apr 12
Fra  Top Trade Skrevet kl. 13:54
Tak for respons..
Jeg har betalt 15000 plus moms for 1/2 af projektet. (andet lille projekt skulle ligne dette, samme skabeloner og uden betalingsmodul).
I maj grafik blev godkend...

Og jeg ville gerne høre, om projektet ligner en færdig side, som skulle have været færdig for 2 uger siden, bagefter i sidste uge, og idag "der mangler kun indhold"...
hilsner
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Evitta:
Tak for respons..
Jeg har betalt 15000 plus moms for 1/2 af projektet. (andet lille projekt skulle ligne dette, samme skabeloner og uden betalingsmodul).
I maj grafik blev godkend...

Og jeg ville gerne høre, om projektet ligner en færdig side, som skulle have været færdig for 2 uger siden, bagefter i sidste uge, og idag "der mangler kun indhold"...
hilsner

Kommer du til at betale 30.000 for det site når det er færdigt!? Med mindre der er virkelig mange ting der er blevet lavet om løbende, kan jeg virkelig ikke få regnestykket til at hænge sammen. Jeg kan ikke tyde nogen specialfunktionaliteter eller simple tiltag som overholdelse af gængse usability regler.

Jeg er selv webudvikler og udvikler til dagligt webshops. Umiddelbart synes jeg ikke at dit site er 15.000 eller 30.000 værd på noget plan. Det kunne snildt have været gjort markant bedre - både prismæssigt og kvalitetsmæssigt. Du bør stærkt overveje at skifte leverandør.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:01

JA det ligner en færdig side, hvor kun indholdet mangler. Da en del af designet er baseret på indhold (fx. slideren) ser sitet selvfølgelig lidt underligt ud, da der er tale om dummyprodukter og billeder.

Det er jo dine produkter som skal sælges ved hjælp af lækre billeder og tekst, og derfor kan et site uden indhold meget nemt komme til at se ufærdigt ud.

Prisen lyder lidt speget, men afhænger jo af så meget. Det er virkelig svært at sige noget om, uden at kende til indholdet af jeres aftale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:19

Skal du betale 30.000 for den side der? Undskyld sproget men umiddelbart vil jeg mene at det er et design hvilken som helst med bare lidt html og css evner kan strikke sammen på få dage.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:39

Beklager, men det ser helt håbløst ud - med mindre du ligefrem er gået efter det design. Efter min mening ville det være fint for 10 år siden, men nu holder det ikke rigtigt.

Det er på ingen måde designmæssigt indbydende - halvdelen af teksterne står på engelsk og det er i det hele taget temmelig rodet.

Det er en om'er.

Tilmeldt 6. Apr 12
Fra  Top Trade Skrevet kl. 22:15
Design er noget subiektiv... Og jeg ville gerne have 2 slide opdeling. Hvordan ellers skal jeg præsentere 2 underkategorier på "frontside" på samme tid? Men det virker ikke!!
Jeg er nødt til at ophæve aftalen...

Så holder jeg inspirationsferie...
"reparere" min dååååårlig humør, inden jeg ringer til nogen...

Og tak for respons!
Hilsner.
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)