Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshop løsning med månedlig betaling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en webshop udbyder, som tilbyder måned betaling.

Der skal være webshop som fungere på samme måde som den jeg allerede har på dinwellnessguide.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 13:59

Hej Martin

Hvis du har mod på at opbygge din webshop selv og blive lidt klog på hvordan du selv lægger nye produkter op og ændrer i priser og lignende. Så kan jeg anbefale SmartWeb, som er et brugervenligt system. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:53

Tillykke med fødselsdagen, Martin :-)

Jeg tror Majbrit misforstod dit spørgsmål - som jeg læser det, så leder du efter abonnementsbetaling, ikk?

Jeg har tidligere set et medlemssite på Magento platformen (som din wellness side er på) - men hvordan de havde strikket det sammen, er jeg ikke sikker på. Det kunne være et manuelt udvikler job. Der findes dog extensions til Magento, fx denne: 

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/membership.html

Men det vil du ikke kunne bruge ud af boksen, da det kræver, at det extension spiller sammen med en dansk betalingsgateway - og med 99% sikkerhed, så gør den ikke det. Det kan dog programmeres til at virke - men det vil nok kræve en udvikler en 8 - 10 timers udvikling. Alt afhængig hvilken gateway og om udvikleren har gjort det før. 

Hvis det er til et helt nyt website, så kan du måske bruge WordPress platformen. Der findes allerede membership plugins, som spiller sammen med fx Quickpay. Det bruger jeg selv på http://clickskolen.dk  - hvor folk betaler X antal kroner pr måned, og pengene bliver trukket automatisk. Det er også muligt at koble det samme med enkelt produktsalg (det er der også mulighed for på ClickSkolen). 

Sig til, hvis du er frisk på WordPress, så kan jeg hjælpe med den del. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Hej Martin,

Tillykke med fødselsdagen.

Kan se det er nogle dage siden du har skrevet dette indlæg - har du fundet en til opgaven?

Hvis ikke er det en opgave vi kan klare hos Green Click Media - Tjek evt. vores hjemmeside-pakkeløsninger der bliver udviklet i Wordpress.
- Vi tilbyder også AdWords og SEO som månedsbetaling. 

Du er meget velkommen til at kontakte os i morgen.

Hav en dejlig fødselsdag,

Venlig hilsen
Nils Pedersen
Webdesigner - Green Click Media 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:41
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35