Vil det være en ide og lave en tube, hvor den består af 65% ketchup og 35% sennep. Så pølsemænd og andre steder, bare havde 1 tube til og skulle bruge når man lavet ristet hotdogs osv? |
Hvad så hvis jeg ikke vil have sennep på?
Hvad så hvis jeg ikke vil have sennep på? |
Man skal måske kunne skrue i toppen og vælge om begge udgange skal være åbent eller bare 1 |
Det lyder noget besværligt i forhold til de store tuber der hænger ned. Vil man have sennep på, så hiver man bare fat og trykker til. Sammed med ketchup. Ingen drejning på låg eller noget. Og hvad nu hvis senneppen løber tør, men der er masser af ketchup tilbage? Så skal den stakkels pølsemand stadig bruge 2 forskellige tuber. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Synes Jonas post besvarer din stilling meget godt. Hvis du lige pludselig løbet tør for den ene salgs og ikke den anden er produktet faktisk pludseligt mere besværligt end den nuværende løsning, så sådan som du fremstiller produktet lige nu ser jeg ikke en fremtid i din idé. |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Jeg havde engang et sommerjob i en pølsevogn, og nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du vil udforme tuberne, men jeg kan huske at vi hele tiden måtte tørre tuden af da der sad ketchup, sennep m.m rester.. og hvis tænker lidt.. At hvis man laver sådan en som du tænker på, hvad så hvis man ikke for det tørret af ? Mener, der er jo folk der ikke kan tåle ketchup etc...Men med den rette udformning og markedsføring m.m. Kan enhver ide blive et hit :) |
Hvis man er en erfaren pølsemand/dame, tager det et split-sekund at komme ketchup og sennep på - samt remoulade, som jo også næsten altid kommes på - så tror ikke at fordelen opvejer ulemperne i den løsning ... desværre ;) |