Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vindues-/terrasseparti inkl. vinduer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg kunne godt tænke mig en idé om, hvad det vil koste, at udskifte vores vindues-/terrassseparti. Huset er fra begyndelsen af 1960'erne. Jeg har uploadet nogle billeder og mål på en af mine hjemmesider: http://www.abyrivers.dk/terrasseparti.html . Huset ligger i Vipperød ved Holbæk.

Er der brug for yderligere oplysninger så står jeg selvfølgelig til rådighed. Email adresse findes på ovennævnte side.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg kunne godt tænke mig en idé om, hvad det vil koste, at udskifte vores vindues-/terrassseparti. Huset er fra begyndelsen af 1960'erne. Jeg har uploadet nogle billeder og mål på en af mine hjemmesider: http://www.abyrivers.dk/terrasseparti.html . Huset ligger i Vipperød ved Holbæk.

Er der brug for yderligere oplysninger så står jeg selvfølgelig til rådighed. Email adresse findes på ovennævnte side.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tæt på færdig med en omfattende ombygning af vores hus.

Da vi skulle lave en tilbygning med panoramaudsigt, gik jeg til et nedbrydningsfirma og købte fabriksnye glaspartier (fejlmål fra et stort projekt) til ca. 1/3 af listeprisen. Først reserverede jeg et pænt stort parti. Så tegnede jeg en skitse, hvor jeg brugte de fleste af elementerne. Dernæst købte jeg de elementer, jeg skulle bruge og fik en bygningskonstruktør til at tegne den endelige bygning.

Sådan gør vi i Vestjylland.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et tilbud, om at gøre det samme for mig? Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Er det et tilbud, om at gøre det samme for mig? Big Smile


Hehe - nej, jeg må hellere lige bygge mit eget hus helt færdig, før jeg åbner Kjers All-round Handyman Service.

mvh Hans

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tsh, tsh - vestjydere Zip it!Smile

I Østjylland får man "Aarhusvinduet" til at kigge på sagen og får dem til at finde en løsning. Du sparer dig for at rode med gamle glaspartier på en skrotplads som åbenbart er en yndet fritidsbeskæftigelse i Vestjylland Smile 

Spøg til side! Der ligger et tilbud til dig på din mail, Henrik.

Klaus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)