Jeg har søgt og søgt og søger stadig væk Mit Navn er Mahad Jeg er en ung fyr som er ved at uddanne mig til handelsøkonom. Jeg søger en praktikplads fra aug/sep/okt 2013 og 7 måneder frem i Odense//Vejle/Fredericia og måske også København (Hvis det er tæt på centrum) Mit speciale er entreprenørskab, men har ikke specifikke ønsker til min praktik - andet end det selvfølgeligt skal være indenfor handel/Salg. indkøb, udvikling/markedsføring eller lign. Hvis i har nogle gode ideer til hvor jeg kan søge eller muligvis har en en ledig plads i jeres virksomhed, hvor der kunne tilbydes et praktikforløb, så hører jeg meget gerne fra jer! Jeg vil meget gerne fortælle meget mere om mig selv, hvad jeg kan tilbyde en virksomhed, mine mål og mine kompetencer, i en ansøgning når og hvis dette bliver aktuelt. Praktikforløbet vil løbe præcis 7 måneder, hvor jeg vil have mulighed, for at vise mine evner og viden blandt andet, inde for kundekontakt,Salg/markedsføring udvikling samarbejde og mit personligt gå på mod. I det vedlagte link er der mulighed for at læse mere om hvad det vil sige at have en handelsøkonom i praktik. Med venlig Hilsen Mahad :) |
Kære Amino bruger hjææælp med praktikplads
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Hej tusind tak Jens og mange tak for svaret! :) Jeg har send min CV til jer :) Mvh Mahad |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)