Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste markedsføring (webshop)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger allerede facebook en del, men det giver mig ikke rigtig noget salg.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
SEO er iøvrigt mange ting når vi snakker kvalitet. Det handler ikke blot om at trykke på en SEO knap og så er det udført.

Har du styr på via dine månedlige rapporter hvordan du bliver ratet på dine keywords ?
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, jeg er fuldstændig grøn.... Jeg betaler mig fra det jeg kan komme til.
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
Der er skam lavet SEO :)
Wink

Det kan sikkert laves bedre.

jeg var lige kort ind på din kildekode

<title>Om Tweenstar - tweenstar.dk</title

Her kan bl.a. dine titles laves meget bedre med søgesætninger/fraser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise, 

Jeg forstår godt din frustration, det kan være enormt uoverskueligt at vide hvor man skal slå til i forhold til markedsføring

Normen flytter mere og mere over imod at bruge de sociale netværk til at generere en skare af fans/købere som du kan pushe nyheder ud til, altså lidt ligesom nyhedsbrevs tilmeldinger. Den måde vi har valgt at angribe det på er at kører en lang række tests på Facebook for nærmere at bestemme den målgruppe vi skal fokusere på. 

Derefter kan man alt efter budget begynde at sætte nogle realistiske budgetter efter sin annoncering ligesom man ville gøre på AdWords. Derudover synes jeg dog ligesom flere nævner at det er vigtigt at der bruges kræfter på den organiske SEO, da dette efter min mening går godt i sammenspil med det øvrige. 

Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere information om fremgangsmetode. 

God aften!

Mvh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg ved at dette ikke er meget markedsføring. Men jeg synes st din webshop skal være komfortable til smartphones og tablets.
Da det i stigende grad bliver en hverdags ting.
Jeg kan forestille mig at du mister salg, hvis du ikke er mef på bølgen.

Jeg synes ikke jeg kan komme med andet konstruktiv kritik. Da jeg var på din webside med min smartphone.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

det er jo en fin webshop, og du bruger facebook flittigt, kan du ikke prøve at købe dig til at komme ud til flere og få nogle flere "likes" ?

PS har lige "liket" Smile

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.
For lige at få dt skåret helt ud i pap, så synes du ikke at SEO arbejdet er "godt nok"?
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for like't :)

Jeg køber jævnligt kampagner på facebook, og det giver også en del like's - men desværre ikke noget salg. Måske skal jeg bare have tålmodighed med Facebook, og så køre noget mere på der.
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Webshoppen er komfortabel med tablets, men ikke smartphones, dette er et helt bevidst valg, og det har vist sig at være det helt rigtige valg. :)
Side 2 ud af 5 (45 indlæg)