|
Bedste markedsføring (webshop)
Har du styr på via dine månedlige rapporter hvordan du bliver ratet på dine keywords ? |
|
![]() Det kan sikkert laves bedre. jeg var lige kort ind på din kildekode <title>Om Tweenstar - tweenstar.dk</title Her kan bl.a. dine titles laves meget bedre med søgesætninger/fraser. |
Hej Louise, Jeg forstår godt din frustration, det kan være enormt uoverskueligt at vide hvor man skal slå til i forhold til markedsføring. Normen flytter mere og mere over imod at bruge de sociale netværk til at generere en skare af fans/købere som du kan pushe nyheder ud til, altså lidt ligesom nyhedsbrevs tilmeldinger. Den måde vi har valgt at angribe det på er at kører en lang række tests på Facebook for nærmere at bestemme den målgruppe vi skal fokusere på. Derefter kan man alt efter budget begynde at sætte nogle realistiske budgetter efter sin annoncering ligesom man ville gøre på AdWords. Derudover synes jeg dog ligesom flere nævner at det er vigtigt at der bruges kræfter på den organiske SEO, da dette efter min mening går godt i sammenspil med det øvrige. Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere information om fremgangsmetode. God aften! Mvh Martin |
Hej Louise |
Hej Louise det er jo en fin webshop, og du bruger facebook flittigt, kan du ikke prøve at købe dig til at komme ud til flere og få nogle flere "likes" ? PS har lige "liket" |
For lige at få dt skåret helt ud i pap, så synes du ikke at SEO arbejdet er "godt nok"? |
Jeg køber jævnligt kampagner på facebook, og det giver også en del like's - men desværre ikke noget salg. Måske skal jeg bare have tålmodighed med Facebook, og så køre noget mere på der. |
|