Jeg er ved starte en virksomhed op, hvor vi skal sælge sports services til Hoteller og større virksomheder i DK. Vores arbejds navn har været Running Rhino sports services, fordi vi syntes det signalerede noget med power o.s.v. Problemet er bare at det ikke rigtig klinger!
Jeg ville meget gerne have jer til at hjælpe mig med nogle forslag!
Vores koncept er kort fortalt at sælge fysiske aktivitets oplevelser til grupper og enkeltpersoner. Vi arbejder ikke med teambuilding o.s.v., men fokuserer 100% på den gode oplevelse, i de smukkeste omgivelser.
Vi leverer en komplet serviceydelse som inkluderer instruktør, udstyr og transport, og vi henvender os til et kundesegment som ønsker at betale for at blive forkælet.
Jeg har set at i er kommet med ekstremt man gode bud, så jeg håber i kan hjælpe mig også
![]() Bedste hilsner
Kristian
|
Navn til virksomhed
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Nej, det er det ikke. Vi vil i de fleste tilfælde bruge de faciliteter der er hos den enkelte kunde. Men konceptet skal opfattes som en nem mulighed for at tilbyde fysisk aktivitet.
Vi har et stort netværk af instruktører, som vi udbyder gennem et specielt udviklet bookingsystem.
Kristian |
Dinner transportable -> Sport transportable -> tranSPORTable mvh. Bo Jensen
Butik Go''aften
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)