Da jeg stod op i dag og tog et hurtigt kig på et af mine sites, så jeg, at der stod en mærkelig besked, som jeg ikke forstår en dyt af, i toppen af min side. Det gør sig også gældende på min kærestes computer, så det er åbenbart ikke pga. jeg er logget ind som admin eller noget.
Beskeden er som følger: "Warning: Creating default object from empty value in/home/juligend/public_html/fitnessinfo.dk/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160"
Jeg vil utrolig gerne have beskeden fjernet, men jeg aner ikke hvordan. Jeg vil derfor blive ekstremt taknemmelig, hvis der er nogen der kan hjælpe mig.
Hmm.. Ja, tak igen. Men de siger vist, at man skal finde frem til en config.php, men jeg kan kun finde en config.inc.php fil, som oven i købet nævner noget med prestashop i teksten, til trods for, at jeg bruger WordPress.. Puha, det er besværligt det her
Hej.
For at finde config filen skal du logge ind på dit FTP program med hjemmesiden login. Når du er logget ind kan du se en masse filer, den burde ligge der :)
Mvh