Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino logo tilbud (kun i dag) 1000 kr.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino, jeg står lige og mangler lidt ekstra penge nu her da jeg skal flytte i ny lejlighed.

Derfor har jeg dette tilbud til de 3 hurtigste på 1000 + moms for et logo designet af mig. (min normalpris er 2500 kr.)

Betingelsen er bare at beløbet bliver betalt I DAG

Jeg har indsat et lille blandet udpluk af hvad jeg tidligere har lavet.

Kontakt mig på BB@byunik.com

Efter jeg har fået tre henvendelser vil prisen være tilbage til normal på 2500 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Prisen er sat yderligere ned, til nu kun 1000 kr. + moms pr. logo

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

Så er den første bestilling kommet ind.

2 pladser tilbage.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:13

gad fandme godt lærer det de utrolige flotte. har dog bare ikke råd til de programmer. tror jeg vil kontakte dig ligeså snart jeg for brug for et logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

transport2880:

gad fandme godt lærer det de utrolige flotte. har dog bare ikke råd til de programmer. tror jeg vil kontakte dig ligeså snart jeg for brug for et logo.

Tak for de rosende ord :-)

Indtil du får råd til programmerne så begynd at tegn skitser og få dine idéer ud, det er også fint hvis du bare skriver idéerne med tekst, bare du øver dig i at tænke kreativt og ud af boksen så er du rigtig godt klædt på til når du kan starte med at bruge programmerne.

Alle kan jo lave et logo hvis bare det rigtige program, det kræver års træning og hårdt arbejde at lave logoer som fungerer på et teknisk professionelt niveau men et logo i sin basale form kan alle lave.

Jeg bruger 75% af tiden på idé udvikling og kun 25% på at udføre det. Hvorimod mange andre bare vælger det som ligger lige til højrebenet (hvis de skal lave et logo til en frisør så skriver de frisørens navn og sætter et hovede ind med noget flagrende hår et sted) - Og det ér jo i princippet også et logo, så kunderne får jo hvad de betaler for, og teknisk så kan det også være flot lavet.

Så øv dig i kreativ tænkning, og giv dig selv nogle regler (f.eks at du kun må bruge én farve, og du derfor er nødt til at arbejde med skygger/former - se evt. VikarDanmark logoet, det er kun i en farve, men de indhak jeg har lavet gør at man alligevel godt kan se at det symboliserer en flok mennesker som "står klar"... Og jeg har brugt samme teknik i logoet til en hundeklinik, med personen der omfagner hunden )

Min iPhones notat app er PROPPET med alle mulige underlige notater, som hvis andre læste det bare ville være volapyk, men det giver mening for mig og er skrevet akkurat lige så roddet som jeg har tænkt det ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

transport2880:

Og du skal være velkommen til at tage kontakt til mig ;-)

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Mathiesen Montering Skrevet kl. 21:44

Jeg er på Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

Send mig en mail med hvilket firma og hvilke ønsker du har.

BB@byunik.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)