gad fandme godt lærer det de utrolige flotte. har dog bare ikke råd til de programmer. tror jeg vil kontakte dig ligeså snart jeg for brug for et logo.
Tak for de rosende ord :-)
Indtil du får råd til programmerne så begynd at tegn skitser og få dine idéer ud, det er også fint hvis du bare skriver idéerne med tekst, bare du øver dig i at tænke kreativt og ud af boksen så er du rigtig godt klædt på til når du kan starte med at bruge programmerne.
Alle kan jo lave et logo hvis bare det rigtige program, det kræver års træning og hårdt arbejde at lave logoer som fungerer på et teknisk professionelt niveau men et logo i sin basale form kan alle lave.
Jeg bruger 75% af tiden på idé udvikling og kun 25% på at udføre det. Hvorimod mange andre bare vælger det som ligger lige til højrebenet (hvis de skal lave et logo til en frisør så skriver de frisørens navn og sætter et hovede ind med noget flagrende hår et sted) - Og det ér jo i princippet også et logo, så kunderne får jo hvad de betaler for, og teknisk så kan det også være flot lavet.
Så øv dig i kreativ tænkning, og giv dig selv nogle regler (f.eks at du kun må bruge én farve, og du derfor er nødt til at arbejde med skygger/former - se evt. VikarDanmark logoet, det er kun i en farve, men de indhak jeg har lavet gør at man alligevel godt kan se at det symboliserer en flok mennesker som "står klar"... Og jeg har brugt samme teknik i logoet til en hundeklinik, med personen der omfagner hunden )
Min iPhones notat app er PROPPET med alle mulige underlige notater, som hvis andre læste det bare ville være volapyk, men det giver mening for mig og er skrevet akkurat lige så roddet som jeg har tænkt det ;-)