Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges til copy/paste af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i dag en webshop til min virksomhed. Jeg vil gerne opstarte en ny webshop (den eksisterende skal forsat være aktiv) med alt det gode fra den eksisterende webshop. 
Er det muligt "blot" at copy/paste hele indholdet med alt hvad der høre til over på en ny url adresse? Eller skal man starte med at opfinde den dybe tallerken?

Lad mig venligst høre fra jer.

God dag til jer alle.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 13:56

Hej Thomas,

Det er et rigtigt godt spørgsmål, men svaret er ikke helt enkelt.

Man kan godt "copy/paste" en stor del af dit oprindelige design, HTML og CSS, men evt. særlige funktionaliteter på siden skal programmeres på ny hvis du går fra et CMS-system til et andet.

Så svaret på dit spørgsmål afhænger meget af hvilket system din nuværende hjemmeside er baseret på og hvilket system den nye side skal baseres på.

Du er velkommen til at sende mig flere detaljer omkring din nuværende hjemmeside og det du gerne vil opnå på den nye side, så kan jeg give dig et mere konkret svar på hvad der kræves og evt. hvad det vil koste at realisere dit projekt.

Du kan kontakte mig direkte på mail: info@geniusdesign.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:13

Hej Thomas

Din shop består af data og en database. Begge ting skal der laves en backup af og den kan så overføres til et andet webhotel eller domæne.

Det kræver lige lidt forståelse af databasen for at gøre det.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ikke har fattet meget af det jeg har skrevet :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)