Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo er bedst

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:
Jeg synes du er ved at være der godt at også vinklede låsen lidt... Hvad med et par alarm bølger ud fra låsen? Bare en ide :-)

Måske. :-)

Jeg skriver 20 ud i weekenden, og så går jeg lidt rundt om bordet med en blyant... Der er noget jeg ikke er tilfreds med... Jeg kan bare ikke helt sætte fingre på det.

Men nu er jeg også en dårlig designer... Jeg ved når jeg kan lide det jeg ser, og når jeg ikke kan. Men jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor.

Fra Korsør
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Fra  DKpunchline Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) Ville arbejde videre med nr. 2 - kan godt li' skrifttypen - dog er det meget detaljerigt i form af både 3 farver og farvespil i alle 3 farver - ville prøve at forenkle det, evt. fjerne prikken over i'et, så du kun bruger den grønne farve ét sted til at skabe fokus - og forenkle hængelåsen rent grafisk, evt. gøre den lidt bredere og ændre den grønne firkant til en nøglehulsform, for at signalere sikkerhed og fremhæve at det er en hængelås og ikke en kuffert, som den også kunne forveksles med i piktogram henseender. Held & lykke med processen :)

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu er jeg også en dårlig designer... Jeg ved når jeg kan lide det jeg ser, og når jeg ikke kan. Men jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor.

Sådan tror jeg vi er mange der har det... God ide med de 20 logoer held og lykke med det.. Håber du finder noget du kan lide.. :)


Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smed lige et sidste forslag sammen bare lige hurtigt så det er ikke så pænt tegnet.. men bare lige for at vise hvad alarm bølger kunne gøre.. jeg ville nok også rykke låsens bue lidt ind så den måske ligner en mere konventionel hængelås. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville sige dette <Jeg er 41 år i en overmoden alder for en vindrue/>

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten Kvist

Det første loge synes jeg er bedst fordi hængelåsen er tydelig, det er den ikke i logo nr. 2.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:

Smed lige et sidste forslag sammen bare lige hurtigt så det er ikke så pænt tegnet.. men bare lige for at vise hvad alarm bølger kunne gøre.. jeg ville nok også rykke låsens bue lidt ind så den måske ligner en mere konventionel hængelås. 

Jeg tænkte faktisk selv om jeg kunne komme dobbelte streger runde om hele hængelåsen.... - Nå, det vil weekenden vise. .-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:

Smed lige et sidste forslag sammen bare lige hurtigt så det er ikke så pænt tegnet.. men bare lige for at vise hvad alarm bølger kunne gøre.. jeg ville nok også rykke låsens bue lidt ind så den måske ligner en mere konventionel hængelås. 

Hej Thomas.... - Nu er det jo ikke for at genere dig på nogen måde... Og da slet ikke med al din hjælp... Men jeg synes det ligner elefantøre. :)

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha det tager jeg bestemt ikke ilde op... Så det sælger du alligevel ikke.. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:)

Nej, jeg tror omsætningen på elefanter er for lille....... Kundegruppen er nok rimelig begrænset...

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)