Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobildata + USA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal på ferie i USA i en periode på 3 uger, og vil derfor høre om der er nogle af jer de har erfaring med at købe noget prepaid el. lign. mobildata derovre?

Jeg vil gerne kunne benytte det amerikanske mobildata, men uden at betale de 65 DKK / MB som TDC opkræver for mit danske nummer :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal arbejde og har brug for en stabil forbindelse kan en pre-paid løsning være udemærket.

Men der er altså gratis WiFi næsten overalt, på enhver Starbucks, cafe, hotel, mange malls etc. Så hvis det bare er for at checke email, søge informationer og lign. kan WiFi måske være et alternativ.

Mvh Carsten

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:24

Mads S. Petersen:
Jeg skal på ferie i USA i en periode på 3 uger, og vil derfor høre om der er nogle af jer de har erfaring med at købe noget prepaid el. lign. mobildata derovre?

Benytter du ihpone så undersøg om den er operatørlåst. Jeg købte en iphone uden abonnement hos Telia, og alligevel var den låst så jeg ikke kunne benytte AT&T.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 20:48
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 20:54

Tusind tak for alle jeres input. Jeg tror valget falder på at benytte Wi-Fi derovre, da prepaid nok er for omstændigt til at se mails, booke hotel etc.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)