Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger studerende og studenter (gym, uni, hg, hf m.m.)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger studerende og folk under uddannelse generelt til blogarbejde. Det er supernemt arbejde og du behøver ikke være verdensmester i stavning. Alle uddannelser er velkomne, skriv privatbesked for mere info. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt PB! :D

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal man ikke være god til, at stave? Ville da fuldstændig gå kold, hvis jeg skulle læse blogindlæg hvor hverken kommaer eller ord passede!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi jeg ikke vil udelukke folk, så hvis nogle har staveproblemer vil jeg hellere end gerne gå deres indlæg igennem. Så man kommer ikke til at læse noget ulæseligt nej. Ikke at jeg selv er mester i dansk stavning eller grammatik ;)

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig indstilling Rasmus! :) Respekt

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmus0810:

Fordi jeg ikke vil udelukke folk, så hvis nogle har staveproblemer vil jeg hellere end gerne gå deres indlæg igennem. Så man kommer ikke til at læse noget ulæseligt nej. Ikke at jeg selv er mester i dansk stavning eller grammatik ;)

Super! Det lyder godt.. Kunne bare ikke læse ud fra dit indlæg, at du ville hjælpe dem - men helt perfekt :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

rasmus0810:

Fordi jeg ikke vil udelukke folk, så hvis nogle har staveproblemer vil jeg hellere end gerne gå deres indlæg igennem. Så man kommer ikke til at læse noget ulæseligt nej. Ikke at jeg selv er mester i dansk stavning eller grammatik ;)

Super! Det lyder godt.. Kunne bare ikke læse ud fra dit indlæg, at du ville hjælpe dem - men helt perfekt :)

Nej det fik jeg vist formuleret dårligt, men da jeg selv vil lægge en masse arbejde i siden gør det ikke mig noget, at skulle læse nogle af indlæggene igennem og rette til, hvis man selv synes det er nødvendigt :) Jeg har brug for folk indenfor alle uddannelseslinjer og retninger og jeg ved at nogle ved meget om nogle fag/emner, men kan have svært ved stavning/grammatik. 

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg kunne måske godt være interreseret, men hvad indebærer det? og nok mere vigtigt hvad skal man skrive om? Du kan eventuelt kontakte mig på min mail; rene.niel@gmail.com så kan vi tage snakken der. 

Hilsen René
P.s. jeg går på HHX ;-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmus0810:
Jeg søger studerende og folk under uddannelse generelt til blogarbejde. Det er supernemt arbejde og du behøver ikke være verdensmester i stavning. Alle uddannelser er velkomne, skriv privatbesked for mere info. 

Hej Rasmus,

Kan du skrive noget mere om, hvad det går ud på?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus :)

Jeg er socialrådgiverstuderende og har en alder på 33, men tænker alligevel at det lyder interessant.

Jeg har sendt dig en PB.

Bedste hilsner

Roar

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)