Hvilken host vil I anbefale som et BILLIGT valg, hvor hastighed ikke nødvendigvis er et vigtigt parameter?
Pt. har jeg kig på Meebox, hvor jeg kan have 50 domains på deres Webhotel 3 løsning til 40 kr/måned. Er der andre bedre og billigere alternativer?
Mvh Martin
Du skal lige huske at hvis du fravælger hastighed, fravælger du typisk også stabilitet og dermed opnår du nedetider. Så uanset hvad ville jeg anbefale at du går efter en god og hurtig løsning, disse kan også fås billigt. Se fx webhosting.dk...
Der findes mange udbydere som faktisk er billige og samtidig hurtige, fx webhosting.dk, unoeuro.com, men Meebox webhotel løsninger vil jeg ikke anbefale som det ser ud i dag.
Du skal lige huske at hvis du fravælger hastighed, fravælger du typisk også stabilitet og dermed opnår du nedetider. Så uanset hvad ville jeg anbefale at du går efter en god og hurtig løsning, disse kan også fås billigt. Se fx webhosting.dk...
Der findes mange udbydere som faktisk er billige og samtidig hurtige, fx webhosting.dk, unoeuro.com, men Meebox webhotel løsninger vil jeg ikke anbefale som det ser ud i dag.
Hej Kim,
Tak for svaret.
Det er klart, hvis det er små penge, det drejer sig om i forhold til en stor forbedring af hastighed og ydelse, så er det et mindre problem at give lidt ekstra. Men jeg er ikke interesseret til noget til f.eks. 100 kr om måneden. Det skal være til under 40 kr om måneden, som er det, jeg kan købe det for hos Meebox. Jeg er eksisterende kunde hos Meebox med både et Web og et Pro hotel hos dem og jeg er godt tilfreds med både produkterne og den service jeg har fået hos dem indtil videre.
Men til det formål jeg skal bruge det næste hotel til, der er det bare ikke så vigtigt med den gode service og hvad de ellers tilbyder. Jeg kan godt leve med en oppetid på 95% til dette projekt, hvis det er MEGET billigt.
Nu skriver du jo ikke noget omkring dit pladsbehov. Men Hvis ikke pladsen er altafgørende, vil jeg da anbefale UnoEuro. Her ligger begrænsningen nemlig på pladsen - ikke på antallet af domæner. Og så kan du i princippet klare dig med et ganske billigt webhotel.