Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt webhotel til mange domains?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken host vil I anbefale som et BILLIGT valg, hvor hastighed ikke nødvendigvis er et vigtigt parameter?

Pt. har jeg kig på Meebox, hvor jeg kan have 50 domains på deres Webhotel 3 løsning til 40 kr/måned.
Er der andre bedre og billigere alternativer?

Mvh
Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:49

En VPS løsning hos f.eks. Hetzner, Linode eller DigitalOcean.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MSkovmose:

Hvilken host vil I anbefale som et BILLIGT valg, hvor hastighed ikke nødvendigvis er et vigtigt parameter?

Pt. har jeg kig på Meebox, hvor jeg kan have 50 domains på deres Webhotel 3 løsning til 40 kr/måned.
Er der andre bedre og billigere alternativer?

Mvh
Martin

Du skal lige huske at hvis du fravælger hastighed, fravælger du typisk også stabilitet og dermed opnår du nedetider. Så uanset hvad ville jeg anbefale at du går efter en god og hurtig løsning, disse kan også fås billigt. Se fx webhosting.dk...

Der findes mange udbydere som faktisk er billige og samtidig hurtige, fx webhosting.dk, unoeuro.com, men Meebox webhotel løsninger vil jeg ikke anbefale som det ser ud i dag.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:53

Antallet af domains på din hosting løsning burde ikke have noget at sige overhovedet.

En server med 1000 domains på kan sagtens være hurtigere end en hvor der ligger 50, det kommer helt an på setup'et bag ved.

Personligt bruger jeg Gigahost og er fint tilfreds.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:01

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Du skal lige huske at hvis du fravælger hastighed, fravælger du typisk også stabilitet og dermed opnår du nedetider. Så uanset hvad ville jeg anbefale at du går efter en god og hurtig løsning, disse kan også fås billigt. Se fx webhosting.dk...

Der findes mange udbydere som faktisk er billige og samtidig hurtige, fx webhosting.dk, unoeuro.com, men Meebox webhotel løsninger vil jeg ikke anbefale som det ser ud i dag.

Hej Kim,

Tak for svaret.

Det er klart, hvis det er små penge, det drejer sig om i forhold til en stor forbedring af hastighed og ydelse, så er det et mindre problem at give lidt ekstra. Men jeg er ikke interesseret til noget til f.eks. 100 kr om måneden. Det skal være til under 40 kr om måneden, som er det, jeg kan købe det for hos Meebox. Jeg er eksisterende kunde hos Meebox med både et Web og et Pro hotel hos dem og jeg er godt tilfreds med både produkterne og den service jeg har fået hos dem indtil videre.

Men til det formål jeg skal bruge det næste hotel til, der er det bare ikke så vigtigt med den gode service og hvad de ellers tilbyder. Jeg kan godt leve med en oppetid på 95% til dette projekt, hvis det er MEGET billigt.

Mvh
Martin

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:01

Thomas Pannerup:

Antallet af domains på din hosting løsning burde ikke have noget at sige overhovedet.

En server med 1000 domains på kan sagtens være hurtigere end en hvor der ligger 50, det kommer helt an på setup'et bag ved.

Personligt bruger jeg Gigahost og er fint tilfreds.

Erklærer mig helt enig. Har brugt gigahost siden 2008 og er fortsat super tilfreds :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Nu skriver du jo ikke noget omkring dit pladsbehov. Men Hvis ikke pladsen er altafgørende, vil jeg da anbefale UnoEuro. Her ligger begrænsningen nemlig på pladsen - ikke på antallet af domæner. Og så kan du i princippet klare dig med et ganske billigt webhotel.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:05

Til domæner, hvor lidt hoppen af og på ikke slår nogen ihjel, har jeg udmærkede erfaringer med:

AzeHosting.net

UnoEuro.com

Meebox.net

Til mine vigtige projekter bruger jeg internet123.dk.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 22:38
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)