Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelseskontrakt - KPI-baseret lønsats

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skal til at ansætte 4 djs på deltid i mit nyopstartede firma, og er pt. ved at udarbejde en ansættelseskontrakt til dem.

Er der mon en venlig sjæl her inde der gider se på den, og fortælle mig om det ser helt forkert ud indtil videre, og om der er nogle forhold jeg ikke har taget højde for?

Ifht Lønberegningen vil deres score(som afgør hvilken lønsats de skal have) blive afgjort af tre variabler som måles hver 2. måned:

(1-100)% Kundetilfredshed + (1-100) Musikalsk alsidighed + (1-100) Teknisk erfaring = Score på mellem 0 og 300.

Kundetilfredshed = Statistisk måling
Musikalsk alsidighed = Evne til at foretage genreskift.
Teknisk erfaring = Overgange mellem numre, effekter m.m.

Ligemeget hvilken score de får, kan de ikke ryge under basislønnen på 120 kr.

Kontrakten ligger her:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3592722/Ans%C3%A6ttelseskontrakt%20DJ.docx

Venlig hilsen

Mike Riess

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skal tage din kontrakt med til en personalejuridisk rådgiver. Jeg har kort skimmet den, og jeg mener, at der er et problem med formuleringerne omkring sygdom og fravær, og så mener jeg, at den lønordning, du nævner ovenfor, ikke er tilstrækkeligt beskrevet. Herudover ved jeg ikke, hvor aktuelt det bliver med rejseaktiviteter, men det er heller ikke præcist nok efter min opfattelse. Så det vil kunne svare sig for dig, at få kontrakten tjekket igennem ordentligt.

Dbh.
Anette Sand

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

5-2 - lægges der op til at medarbejderen skal bruge eget udstyr må der specificeres mere -selv om jeg har læst bilag a

7-1 ikke klart for mig - hvordan er ansættelsesforholdet og i hvilket omfang skal DU betale sygedagpenge - skal absolut nok gennemses

7-2 Det duer vel ikke at medarbejderen melder sig syg kl 12 på dagen han er syg hvis han skulle sidde på et disko kl 23 aftenen inden - men jeg forstår den er vanskelig - blot må han som minimum jo skulle melde sig syg INDEN han ikke kommer frem til et arrangement - og jo gerne tidligt

Jeg har også bare skimmet, men tror en advokat lige skal checke - det koster dog, så jeg erkender, at jeg ofte selv har chancet -men bliver der konflikt KAN det jo gi problem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus N
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Fra  KA Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike.

Jeg havde tekniske problemer med at åbne kontrakten, desværre. Det er mange gange vanskeligt at lave kontrakter, hvor de afgørende kriterier for lønnen ikke er et spørgsmål om udførte antal timer, men snarere ligger ret ensidigt i hænderne på arbejdsgiver, for det er vel situationen med undtagelse af basislønnen?

Jeg vil opfordre til, at det bliver meget klart og så objektivt som muligt, hvorledes grundlaget for lønberegningen er, og hvem der foretager bedømmelsen.

Med venlig hilsen Steen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)