Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til prissammenligningsside med 50-100.000 produkter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvilken type hosting skal jeg benytte til en prissammenligningsplatform med 50-100.000 produkter? I starten færre, men det skal være nemt at kunne opgradere. Jeg har selv været inde på at vælge en af Meebox' pro servere, men jeg ved ikke om de er for små, og at man skal op og have en helt andet type hosting?

Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 10:16

Ingen som har et bud på dette?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:25

Hej,

Nu ved jeg ikke hvilket system dit site er bygget på - og det har en hel del at skulle sige omkring hastigheden. Men en proserver fra meebox bør sagtens kunne klare sagen.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 09:39

Hvilken som helst slags hosting. Det kommer jo an på hvad for software du skal køre.

Du skal jo ikke have 100.000 produkter, der dynamisk sammenlignes på forsiden...

Start med noget billigt, der kan skaleres hvis det ikke kører hurtigt nok.

Det primære i en sådan forbindelse: hvor mange tilgår siderne på samme tid? Ikke særligt mange i starten... så må du skrue op som det vokser - men der er jo ingen grund til at poste penge i noget der ikke umiddelbart er nødvendigt.

Med det sagt, så får man jo hvad man betaler for. Så har du brug for lidt hjælp og skalering, så skal du jo nok ikke satse på one.com ;)

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne starte på Meebox lille shared løsning, eller UnoEuro for den sags skyld.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)