Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt computerspilsfirma søger tips, tricks og idéer til virtuel eksponering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har, sammen med en flok cool mennesker, startet et nyt computerspilsfirma, som er i fuld krig med at etablere sig og forsøge at skabe så meget opmærksomhed omkring os selv som overhovedet muligt!

Da vi tænker at hente en del af vores funding vi crowd funding, så er total eksponering og spredning af kendskab vigtigt for os (ligesom det selvfølgelig er for alle, der gerne vil leve af at være selvstændige). Vi har kastet vores kærlighed på de viruelle og sociale medier (landing page, Facebook-site og Twitter), da spillet primært vil blive udviklet til de mobile platforme, og formodentlig også PC.

Vores samarbejde er med nogle af vores kære lands spidser indenfor CGI, animation, lyd, musik, konceptillustration, instruktion, m.m. Så vi vil naturligvis gerne promovere hvor godt et hold vi har, og hvor fedt et spil vi synes vi er ved at lave! Vi synes selv vi har lavet et brag af en teaser til spillet, og vi vil over de kommende måneder komme med video interviews, blogposts, fora osv. osv.

Så jeg søger nogle gode idéer og/eller tips til, hvordan man kommer rigtig godt "udover kanten" med den slags, og hvordan man for skabt sig en god, loyal og volumiøs følgerskare. Vi vil meget gerne have en skare, der også omfatter USA, da vi satser på det vil blive et rimelig betydeligt marked for os.

Sidder der nogen derude, der kan komme med inspiration eller nyttige tips og tricks?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Blog og lav video podcasts fra udviklingen, storyboards, concept art, osv. osv. Det er superfedt at følge udviklingen af et spil - og jeg ved fra mig selv at hvis jeg har fulgt udviklingen et stykke tid inden det ryger ud på et crowdfunding site er der meget større sandsynlighed for at jeg vil støtte spillet/softwaren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at spille computer, når der ellers er tid =D

Først og fremmest så kunne du skrive hvad spillet hedder så det kunne begynde at gå fra mund til mund. =D

Jeg ved ikke om i måske har tænkt over at lave et samarbejde med Steam, der er rigtig stor mulighed for at få spillet vist, og jeg har flere gange købt spil fordi der var et eller andet beta tilbud. 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er skam i gang med at producere både video updates, blogs og meget mere. Ydermere tilbyder vi netop et "over-the-shoulder-look" ind i produktionsmaskineriet, hvis men skriver sig op til vores nyhedsbrev.

I kan tjekke det ud her, hvis I har lyst:

Hjemmeside: http://www.ravenstormrpg.com

Facebook: http://www.facebook.com/ravenstormrpg

Jeg modtager også meget gerne feedback på, hvordan vi kan gøre det mest muligt interessant for folk, at skrive sig op til vores nyhedsbrev, uden det bliver "åh-bare-nu-ikke-endnu-et-spam-nyhedsbrevs"-agtigt.

... NÅR DER ELLERS ER TID ... vi udvikler faktisk netop til den mobile platform, for at gøre gaming concenience større. Det er selvt samme problem vi som "voksne" rollespilsentusiaster (det er et rollespil) er løbet ind i. Derfor ville vi gerne gøre det muligt at dyrke et rigt, fedt og lækkert computerrollespil, "når der lige er tid".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)