Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til sprut

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg gerne laven en websho med sprut (mokai tuborg grey goose osv)

hvor kan man købe det henne nogle regler for salg af sprut på nettet ?? :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan enten kontakte Metro og se om de kan give dig nogle gode priser hvis du lægger alle dine køb hos dem, og ellers kan du måske prøve at kontakte firmaerne direkte, og forhører dig om du kan handle direkte med dem. (Jeg aner intet om markedet for sprut, men det kan være at du med disse to muligheder kan blive klogere).

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare så du er forberedt så findes det allerede.. Der er bla nogle der kalder sig akutsprut der er ret populære

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

der findes nogle grossister i Dk du kan forsøge at kontakte.

Metro og dagrofa.

Hvad angår regler, skriver sundhedstyrrelsen følgende:

Fra den 7. marts 2011 kan unge under 18 år ikke længere købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5 % med hjem fra supermarkedet. Unge over 16 år kan stadig købe alkohol, fx alkohol og vin, op til 16,5 %.

Du behøver ikke at have alkoholbevilling, da du ikke servere for dine kunder. Dit lager skal dog opfylde vise krav, som fødevarestyrrelsen påkræver. De er dog ikke så skrap.

Hvad angår akut-sprut.dk , har jeg selv haft både afdelingen i Randers og Århus . Konceptet gik ud på, at man får levere direkte til døren max 45 min efter bestilling. Fredag og lørdag fra 20-04

Vh Brano

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Maria:

Bare så du er forberedt så findes det allerede.. Der er bla nogle der kalder sig akutsprut der er ret populære

Hvis man har den indstilling til tingene vil det være ekseptionelt svært at starte noget, da der næsten altid vil være nogle på markedet i forvejen.

Konkurrence er ikke nødvendigvis en dårlig ting.. det skaber fornyelse og en grund til at udvikle sig.

men selvfølgelig hvis der allerede sidder en gigant og styre markedet er det svært, men så må man satse på nogle andre ting end de gør.. Bedre service, bedre kvalitet, billigere pris eller noget andet.

Jeg kender ikke til det omtalte firma, men jeg har tit tænkt over om det var muligt at bestille alkohol via nettet til en fordelagtig pris.. så hvis prisen er bedre end i butikkerne tror jeg godt jeg selv kunne finde på at bruge sådan en webshop.

Held og lykke :)

Mvh. Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)