jeg er godt og grundigt træt af det. Jannik Hansen her på Amino solgte billige domæner til en masse herinde på MaxiWeb.dk. Nu har han lukket sin virksomhed ned og gået under jorden. Er der på ingen måde nogen mulighed for at jeg kan få mine domæner tilbage før de udløber? Jeg står stadig som registrant når jeg laver en lock up men mine andre udbydere, f.eks. Cliche.dk siger, at de ikke kan gøre noget som helst uden en AUTH kode fra Jannik. Jeg har nogle værdifulde domæner og ved at der er folk der har skrevet sig op til at få dem når de udløber.
Håber virkelig at der er en Amino der kan hjælpe mig.
Der er desværre tale om nogle .com - ellers havde dk-hostmaster nok kunne gøre noget ja.
Jeg står som ejer når man laver en lookup. Se f.eks. en af hjemmesiderne her - der er desuden kommet en masse reklamer på siden hvilket er noget jeg ikke selv har gjort.
Hvad med at forny dem via eksempelvis GratisDNS, og så få flyttet dem efterfølgende? :-)
Jeg stod i samme situation som du for noget tid siden. Det lykkedes at få fat i AUTH-koderne efter nogle forsøg.
Mine domæner er nu flyttet i sikker havn.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvis ikke du kan få fat i den leverandør du har handlet ved, vil det mest oplagte være at gå et led længere op i hierakiet og kontakte deres leverandør. For det domæne du linker til, ser det ud til at MaxiWeb har købt domænet gennem Device Webbureau (device.dk), som så til gengæld har købt det hos Public Domain Registry (http://publicdomainregistry.com). Der kan også være andre led ind i mellem, som blot ikke fremgår af whois.
Min anbefaling vil derfor være først at prøve at tage kontakt til Device og forklare dem situationen. Hvis ikke det virker, gå da videre og kontakt Public Domain Registry i stedet.