Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil jeg overhovedet have en chance? Hård konkurrence i webshops

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som mange andre unge i denne verden har jeg en drøm om at få min egen webshop jeg kan drive og arbejde på sideløbende med min skolegang.
Jeg går og tænker på hvad jeg ville kunne starte og få det sjovest med.

Når jeg så får en idé så er der en del andre konkurrende webshopsGoogle. Her tænker jeg så, nu når der allerede er konkurrenter på markedet, vil jeg så have en chance?

Hvordan får jeg folk til at se min webshop? Selv om jeg begynder at læse og lære om SEO - men det gør de allerede oprettede webshops nok også?

Det er vel underordnet om du så har verdens bedste shop, med verdens bedste priser og service - men hvis folk aldrig kommer til at se din shop, kan det vel være ligegyldigt.

Så mit spørgsmål er i bund og grund. Er det realistisk at få bare en eneste kunde på markeder som andre allerede ligger på?

"EKSEMPEL!!" iPhone covers, iPhone reperationer osv.. hvis man kunne gøre det til halv pris af de nuværende på markedet, vil det så ikke være tæt på umuligt at få kunder nu når der er så MEGA mange webshops med disse allerede?

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne måske sælge noget de andre ikke sælger...... finde en niche.

Se på P-Mate (www.pmate.dk) som et eksempel. Ikke meget konkurrence så jo mere man ligger i projektet jo større sandsynlighed for succes.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)