Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket produkt til Webshop ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen, Jeg har (næsten) startet min websshop jeg står bare lige og mangle et produkt. Det skal være billigt da jeg er studerne.

Jeg vil helst ikke ud og bruge mere en 1000-5000 på produkt, og det er ikke menigen at jeg vil tjene det helt store!

Har tænkt lidt på: t-shirts (Dem er da bare mange af), Deodoranter, andet tøj ?

Jeg er meget åben over for andre produkter, så kom endelig med ideer. I kan kotakte mig her, eller via mail på "topper666@hotmail.com"

Mvh, Nikolaj T 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:41

T-shirts er da en god ide :) jeg har et mærke som jeg arbejder på at få ud til det danske folk og ikke mindst island hvor min første store forhandler høre til :) det er mærket njord som er 8 forskellige modeller både til piger og drenge, de kan laves med tryk på eller blot som plain T-shirt. det gode ved dette er at du ikke behøver købe et stort lager da jeg gerne sender for dig som dropshipping dette er en nem ulighed for at få nogle produkter på siden uden det koster dig noget :) 

Tilmeldt 4. Aug 13
Skrevet kl. 02:47

Har du en mail jeg kan kontakte dig nærmere på ?

mvh Nikolaj T 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:49

Du er ca 1% færdig med din shop, hvis du mener du er færdig, så er mit forslag du finder anden indkomst som supplement.

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:14

Hej Nikolaj :)

Jeg kan se at du lige er blevet medlem af Amino. Derfor vil jeg foreslå dig at bruge rigtig rigtig rigtig meget tid på at læse de tråde igennem her på amino der omhandler webshops. Ligeledes vil jeg anbefale dig at købe Martin Thorborgs bog E-Pusher, hvis ikke du allerede har gjort det.

Min pointe er at du kan få rigtig mange lærepenge gratis (eller næsten gratis) som andre har måttet betale tusind vis af timer, blod sved og tårer og ikke mindst i hundrede tusindvis af kronter på at lære.

Håber du kan bruge mine råd.

Bedste hilsner

Roar

Tilmeldt 4. Aug 13
Skrevet kl. 13:34

Har læst lidt om den e-pusher bog, men mange tak for rådet!:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)