Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjernes kaffeplet på ubehandlet trægulv?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hjælpsomme og praktiske Amino'er!

Er der mon nogen, der ved, om og hvordan man kan fjerne en kaffeplet på et ubehandlet trægulv? Pletten er desværre allerede en uge gammel. Skype-SadSmile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:
Sjovt hvad der bliver postet i et forum for selvstændige!

Kik nu på kategorien det er lagt i :)

/allan

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror, at du kan få en bedre hjælp på lav-det-selv.dk - der er der i hvert fald aktive brugere, der formentlig ved mere om dette emne ;)

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saabye:
Tror, at du kan få en bedre hjælp på lav-det-selv.dk - der er der i hvert fald aktive brugere, der formentlig ved mere om dette emne ;)

Mange tak for tippet, Anders! Det ligner det helt rette forum; dem hører jeg ad. Smile

Snarere end at gå ud fra et generelt råd fundet via google foretrækker jeg at få hjælp til specifikt min plet og mit gulv. Jeg spurgte herinde, fordi her er så mange praktiske mennesker (i hvert fald sammenlignet med mig og mine). Beklager min mindre relevante tråd.

Fortsat god lørdag aften! Big Smile

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

så slib dog væk med noget sandpapir

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis dit gulv er helt ubehandlet, er der ingen grund til at forsøge at fjerne en kaffeplet - du får alligevel masser af pletter på det.

Men hvis du vil af med den, skal den slibes slibes ned (der er ikke anden udvej), og så skal du behandle gulvet, enten med olie eller sæbe (det kan selvfølgelig også lakeres).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Træk gulvtæppet 20 centimeter længere hen mod døren og tilbage til din forretning - problem solved! 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:
Er der mon nogen, der ved, om og hvordan man kan fjerne en kaffeplet på et ubehandlet trægulv? Pletten er desværre allerede en uge gammel. Skype-SadSmile

Vask med brun sæbe.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Hvis dit gulv er helt ubehandlet, er der ingen grund til at forsøge at fjerne en kaffeplet - du får alligevel masser af pletter på det.

Du lyder som et fornuftsmenneske! Big Smile Det er desværre ikke mit eget gulv; der er tale om lejlighed, jeg låner. Selv ville jeg aldrig turde satse på et ubehandlet gulv, ikke mindst efter dette bevis på at jeg ikke kan undgå at spilde på det. Embarrassed

Kirsten E:

Men hvis du vil af med den, skal den slibes slibes ned (der er ikke anden udvej), og så skal du behandle gulvet, enten med olie eller sæbe (det kan selvfølgelig også lakeres).

Provins:
så slib dog væk med noget sandpapir

Jesper:
Vask med brun sæbe.

Hmm, det kunne lyde som om jeg hellere må kontakte lejlighedens ejer og lade hende selv træffe en beslutning om, hvordan hun vil håndtere pletten, så jeg ikke ender med at gøre det værre endnu ... Det ville ellers have været rart at kunne aflevere en pletfri lejlighed, uden at hun overhovedet opdagede, hvad der var hændt!

Jacob:
Træk gulvtæppet 20 centimeter længere hen mod døren og tilbage til din forretning - problem solved! 

Haha, den løsning ville jeg helt sikkert gså selv satse på, hvis nu det var mit eget gulv! Big Smile

Tusind tak for hjælpen alle sammen! Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)